یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

به تهیه کنندگی « مدیر ارتباطات و رسانه سازمان هنری رسانه‌ای اوج»؛

«بی واسطه» از امشب به تلویزیون می‌آید

برنامه «بی واسطه»

سینماپرس: برنامه «بی واسطه» با اجرای محمد دلاوری و تهیه‌کنندگی سیدعلی صدری‌نیا از امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

به گزارش سینماپرس، نویسندگی این فیلم بر عهده رضا حسین آبادی و بر اساس طرحی از نادر مولوی است. همچنین کارگردانی این فیلم را رضا حسین آبادی به عهده دارد که پیش تر، فیلم اشک خدا را در کشور ترکیه به تهیه کنندگی محمدرضا شریفی نیا به پایان رسانده بود.

عباس شوقی که بیشتر با عنوان طراح جلوه های میدانی و ویژه، در عرصه سینما، شناخته می شود، در مقام تهیه کننده این فیلم حاضر شده است. او پیش از این فیلم، ساخته شود.مجری طرح فیلم کلوپ شبانه را نادر مولوی به عهده دارد و قرار است گروه سازنده، پیگیر بازیگران پسر و دختر این فیلم (هولیه ارکان و باریش بکتاش) از کشور ترکیه هستند.
همچنین مذاکراتی با برخی چهره های سینمایی همچون بابک حمیدیان و نیما شاهرخ شاهی برای بازی نقش های اول مرد فیلم آغاز شده است تا عوامل بازیگری بخش ایران کامل شود.
آهنگسازی فیلم را هم، بهنام ابطحی برعهده دارد و لوکیشن های فیلم داخل ایران، در شهر اصفهان انتخاب شده است.
داستان فیلم که در یک باشگاه بیلیارد می گذرد، وجود کشمکشی برای ماموران نیروی انتظامی در ماموریت های حساس و چالش بر انگیز را نشان می دهد که با هماهنگی قوه قضاییه این مهم صورت می پذیرد.
فیلمبرداری صحنه های فیلم، از اوسط خرداد ماه سال جاری و پس از کامل شدن گروه سازنده، آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.