سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

سخنگوی قوه قضاییه:

«کیانیان» مع‌الاسف مرتکب نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی شده‌ است/پرونده وی در مرحله تحقیقات مقدماتی است

رضا کیانیان در دومین روز سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: آقای کیانیان مع‌الاسف مرتکب نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی شده‌ است. پرونده وی در شعبه بازپرسی ناحیه دادسرای عمومی انقلاب تهران و در مرحله تحقیقات مقدماتی است و به محض حصول نتیجه، اعلام خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: آقای کیانیان مع‌الاسف مرتکب نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی شده‌ است. پرونده وی در شعبه بازپرسی ناحیه دادسرای عمومی انقلاب تهران و در مرحله تحقیقات مقدماتی است و به محض حصول نتیجه، اعلام خواهد شد.

او افزود: در مورد پرونده آقای زیباکلام و خانم منصوری، در وقت اداری روز گذشته قرار جلب دادرسی صادر شده است و اتهام آنها نیز نشر اکاذیب در فضای مجازی است و برای هر دو نفر نیز به خاطر فعالیت تبلیغی علیه نظام، قرار منع تعقیب صادر شده است.

به گزارش سینماپرس، چندی پیش رضا کیانیان، بازیگر سینما و تلوزیون در واکنش به مسمومیت دانش آموزان دختر در کشور، تصویری طراحی شده و البته توهین آمیز علیه نیرو های امنیتی را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد. تصویری که اصل آن توسط دنیا مدنی، بازیگر سینما، در پست اینستاگرامی منتشر شده بود و کیانیان آن را بازنشر داد. تصویری فتوشاپی که همراستا با اتهامات کذب رسانه‌های معاند طراحی و منتشر شده بود و این سلبریتی نیز با بازانتشار آن رسما مدعی شده بود که مسمومیت دانش آموزان برگردن نیروهای امنیتی و انتظامی کشور می‌باشد.

سلبریتی هتاک و التهاب آفرین مورد برخورد قضایی قرار خواهد گرفت؟

انتشار این استوری اگر چه بار دیگر موجب شد تا بار دیگر دغدغه مندان فرهنگی نسبت به آثار مخرب ول نمودن سلبریتی‌ها در کشور واکنش نشان دهند و بابت عدم برخورد با سلبریتی‌هایی همچون رضا کیانیان توسط نهاد های مربوطه گله کنند. فردی که در ماجرای فتنه مهرماه نیز از حضور پررنگی برخوردار بود اما با این همه نه تنها مورد مواخذه واقع نشد؛ بلکه توسط «انجمن سینمای جوان» موقعیت ویژه ای برای او تدارک دیده شد تا در فرایند سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بتواند با سینماگران جوان در قالب سلسله نشست‌های «۲۰-۳۹» گفتگو نماید و ...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.