چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

در ششمین دوره؛

داوران «بخش عکس» جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند

جشنواره تلویزیونی مستند

سینماپرس: دبیرخانه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند، داوران «بخش عکس» این جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس، دبیرخانه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند، بهرام محمدی‌فرد، مجید ناگهی و زهرا استادزاده را به عنوان داوران «بخش عکس» این جشنواره معرفی کرد.

بهرام محمدی‌فرد متولد سال ۱۳۳۷ از عکاسان باسابقه کشور است، او عکاسی را از سال ۱۳۵۶ آغاز کرده و یکی از عکاسان دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود.

دبیری سرویس عکس روزنامه جمهوری اسلامی و انتشار ۵ کتاب عکس جنگ دفاع مقدس از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های حرفه‌ای او به شمار می‌رود.

مجید ناگهی متولد سال ۱۳۴۹ است و از ۲۰ سالگی به صورت حرفه‌ای وارد دنیای عکاسی شده است. وی از اعضای اصلی کمیته تاسیس خانه عکاسان ایران در سال ۱۳۷۳ شمسی به شمار می‌رود و سابقه تدریس در دانشگاه‌های هنر اصفهان، دانشگاه سوره، دانشکده خبر و… را در کارنامه خود دارد.

زهرا استادزاده متولد ۱۳۶۳ و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی است. او عکاسی مستند را از سال ۱۳۸۹ شروع کرده و عمده فعالیتش، عکاسی در مناطق روستایی محروم و دورافتاده کشور است. دبیر آژانس عکس مستند سو و شرکت در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی عکس از جمله سوابق وی به شمار می‌رود.

ششمین جشنواره تلویزیونی مستند با انتشار فراخوان در بخش‌های فیلم مستند، عکس مستند و مستندنگاری آغاز به کار کرده و شهریورماه ۱۴۰۱ به دبیری محسن یزدی مدیر شبکه مستند سیما برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار ۲۰ تیرماه است و علاقه‌مندان برای ثبت نام در جشنواره می‌توانند به آدرس اینترنتی www.festdoctv.com مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.