یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده؛

نمایش انیمیشن «سیاه یا سفید» در سرزمین عجایب نانسی فرانسه

انیمیشن سیاه یا سفید

سینماپرس: انیمیشن کوتاه «سیاه یا سفید» به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده در برنامه فرهنگی هنری سرزمین عجایب فرانسه که مرتبط با موضوع حیوانات و محیط زیست است، نمایش داده خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، انیمیشن کوتاه «سیاه یا سفید» به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده از تولیدات سال ۲۰۱۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برنامه فرهنگی هنری سرزمین عجایب فرانسه که مرتبط با موضوع حیوانات و محیط زیست است و با همکاری مرکز فرهنگی André Malraux و جشنواره بین‌المللی نانسی برگزار می شود، نمایش داده خواهد شد.

سرزمین عجایب ویژه کودکان و با موضوع حیوانات است که علاوه بر نمایش فیلم‌های کوتاه انیمیشن، برنامه‌های گوناگون دیگری همچون برگزاری کارگاهای آموزشی متعدد، نمایشگاه تصاویر گرافیکی از انواع ماهی‌ها، نصب حیوانات عظیم الجثه و اختصاص محلی برای کتابخوانی گروه‌های سنی‌ مختلف را تدارک دیده است.

کودکان با هر گروه سنی می‌توانند کشفیات شاد و تجربیات هنری جذابی همراه با والدین خود در این رویداد داشته باشند.

انیمیشن ۱۲ دقیقه‌ای «سیاه یا سفید» داستان پروانه‌ای است که با ورود به دنیای خشک و خاکستری کنار آبگیر زیبایی‌هایش مورد توجه گورخر جوان قرار می‌گیرد. پروانه هر لحظه به رنگی در می‌آید و گورخر در رویای رنگین بال‌های پروانه، سفری ادیسه‌وار به سوی کهکشان‌ها و رسیدن به پروانه بزرگ را آغاز می‌کند.

انیمیشن «سیاه و سفید» تاکنون در رویدادهای سینمایی داخلی و خارجی متعددی از جمله چهل‌ و دومین دوره جشنواره ‌الچه Elche اسپانیا، بیست‌ و سومین جشنواره فیلم انیمیشن و کارتون سیکاف SICAF کره جنوبی، سی‌امین جشنواره فیلم کودکان کلن آلمان، ششمین جشنواره فیلم‌های ایرانی کلن آلمان، بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی نانسی فرانسه و… حضور داشته است.

انیمیشن کوتاه «سیاه یا سفید» در روزهای ۱۷، ۲۰ و ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ برابر با ۶، ۹ و ۱۰ آوریل ۲۰۲۲ در شهر نانسی کشور فرانسه نمایش داده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.