یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

مدیر شبکه رادیویی مطرح کرد؛

ویژه‌ برنامه‌های نوروزی۱۴۰۱ رادیو اقتصاد

رادیو

سینماپرس: مدیر رادیو اقتصاد از دو ویژه‌برنامه این شبکه رادیویی برای ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا مهدیار اسماعیلی مدیر رادیو اقتصاد با اشاره به رویکرد این شبکه در ایام نوروز ۱۴۰۱ اظهار کرد: همانطور که از اسم شبکه پیداست باید در حوزه اقتصاد برنامه سازی کنیم و از طرفی هم همراه با رویکردهای رادیو که رسانه‌ای مبتنی بر سرگرمی است حرکت کنیم. وقتی می‌خواهیم سرگرمی را بر امری تخصصی مبتنی کنیم باید برای مخاطب برنامه مفرح، طنز، نمایشی و آموزشی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: سعی داریم در روزهای ابتدایی سال چند برنامه مفرح در قالب طنز و نمایش که مسائل اقتصاد ایران را نمایش می‌دهد روی آنتن ببریم. فاز برنامه‌ها مفرح و نمایشی با رویکرد متناسب با ایام عید خواهد بود که حال مردم خوب را خوب کند و نمی‌خواهیم با ساختار عبوس اقتصاد مردم را از حال نوروز دور کنیم.

اسماعیلی به دو برنامه ویژه این ایام اشاره و بیان کرد: «سین مثل سرمایه» و «سکه تمام بهار» عناوینی است که ویژه نوروز ۱۴۰۱ ساخته شده است. سکه تمام بهار جزو برنامه‌های عصرگاهی است و در هر برنامه یک مجری رادیویی و یک کارشناس مجری حوزه تخصصی اقتصاد حضور دارد.

وی ادامه داد: مروری هم بر اتفاقات مهم ایران در یک سال گذشته داریم و نوعی فرایند اینده پژوهی هم برا آن اعمال می‌کنیم.

مدیر رادیو اقتصاد در پایان با اشاره به رجوع مخاطبان به این شبکه رادیویی بیان کرد: خدا را شکر از حیث آماری که به ما می‌رسد شنوندگان ما تعداد خوبی دارند. بسیاری از موضوعات ما تخصصی است اما به زبان مردم است و ممکن است فردی که دانش تخصصی ندارد برای به دست اوردن همین دانش و اطلاعات برای دوره‌های اقتصادی و کسب و کار هزینه کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.