دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷

ابراهیم عامریان خبر داد:

«تگزاس» اولین پنجگانه سینمای ایران می‌شود

فیلم سینمایی تگزاس ۲

سینماپرس: سید ابراهیم عامریان از ساخت سومین قسمت از پنجگانه «تگزاس» و حضور در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، سید ابراهیم عامریان تهیه کننده سینما به ساخت قسمت سوم فیلم سینمایی «تگزاس» که تاکنون ۲ قسمت آن به کارگردانی مسعود اطیابی ساخته و اکران شده است اشاره کرد و به خبرنگار صبا گفت: فیلمنامه «تگزاس ۳» آماده است و به زودی وارد فاز تولید شده و در جشنواره ملی فیلم فجر ۹۸ رونمایی و در نوروز ۹۹ اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: از ابتدا «تگزاس» در پنج قسمت طراحی شده بود و قرارست در ۵ قسمت تولید شود و اولین فیلم سینمایی ۵ قسمتی در ایران است.

تهیه کننده «تگزاس» در پایان عنوان کرد: سعی خواهیم کرد هر سال قسمتی از «تگزاس» را ساخته و در بهار اکران کنیم.

در فیلم سینمایی «تگزاس ۲» که در حال اکران است مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی به ایفای نقش می‌پردازند.

قصه این فیلم در ادامه «تگزاس ۱» و البته با رنگ و لعاب بیشتری روایت می‌شود. پس از ماجراهای قسمت اول تگزاس ساسان (سام درخشانی)، بهرام (پژمان جمشیدی) و آلیس (گابریلا پتری) به ایران برمی گردند. آقا بابک (مهدی هاشمی) و سوری جون (ژاله صامتی) به دنبال آن‌ها می‌آیند، اما ساسان نمی‌داند که آن دو زن و شوهر هستند. ساسان و بهرام دوباره وارد ماجرای جدیدی می شوند و قسمت سوم آن نیز ادامه داستان این دو قسمت خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.