چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵

در چهاردهمین جشنواره رادیو

مهمانان خارجی از رادیو نمایش بازدید کردند

بازدید مهمانان خارجی چهاردهمین جشنواره رادیو از رادیو نمایش

سینماپرس: همزمان با فرا رسیدن هفتاد و نهمین سالگرد رادیو در ایران ، مهمانان خارجی چهاردهمین جشنواره رادیو، از رادیو نمایش بازدید کردند.

به گزارش سینماپرس، در این بازدید که با حضور محمدرضا قربانی مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو، مسوولان رادیو نمایش و هنرمندان نمایش های رادیویی انجام شد، مهمانان خارجی از ساختمان قدیمی رادیو و استودیوهای تولید درمیدان پانزده خرداد دیدن کردند.  

در آغاز این مراسم، حمیدرضا هدایتی از هنرمندان پیشکسوت رادیو با حضور در محوطه رادیو ارگ در جمع مهمانان خارجی درباره ساختمان قدیمی رادیو و قدمت آن توضیحاتی ارائه کرد.  

پس از آن مهمانان با حضور در استودیو ۸ به تماشای ضبط نمایش رادیویی با کارگردانی ژاله علو نشستند که با تشویق بسیار آنان همراه شد.  

در این دیدار محمد رضا قربانی مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش در خصوص چگونگی تولید نمایش رادیویی در ایران گفت : رادیو سابقه طولانی در ایران دارد و هنرمندان آن از دیرباز توانسته اند ارتباط عمیقی با مخاطبان رسانه برقرار کنند، تا آنجا که این روزها با وجود کثرت رسانه های متنوع، همچنان قدرتمند به راه خود ادامه می دهد.  

وی ادامه داد : اداره کل هنرهای نمایشی رادیو با تولید روزانه آثار نمایشی به صورت حرفه ای با بازیگران مطرح، جایگاه ویژه ای در میان مخاطبان رادیو دارد و این را می توان از بازخورد ارتباط مردم با این رسانه دریافت؛ امیدواریم به مرور زمان بتوانیم با کمک هنرمندان آثار فاخر دیگری را تقدیم علاقه مندان و شنوندگان نمایش رادیویی کنیم.  

این مقام مسوول در پایان از حضور موثر مهمانان خارجی جشنواره در جمع هنرمندان رادیو نمایش اظهار خرسندی کرد و تداوم ارتباط فرهنگی میان هنرمندان رادیویی داخل و خارج از کشور را مایه پیشرفت و مباهات دانست.  

در پایان این مراسم به رسم یادبود هدایایی معنوی تقدیم مهمانان خارجی جشنواره رادیو شد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.