سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳

مدیر سرشناس «CBS» با وجود فساد اخلاقی ابقا شد

لسلی مونوِس

سینماپرس: در اتفاقی قابل تأمل، هیئت کارگردانان شبکه ‌تلویزیونی «سی‌بی‌اس» آمریکا، «لسلی مونوِس» مدیر متهم به فساد اخلاقی این شبکه را در پست خود ابقا کردند.

به گزارش سینماپرس به نقل از وِرایِتی، مدیر شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس آمریکا با وجود اتهامات جنسی متعدد در پست خود ابقا شد. هیات کارگردانان این شبکه «مونوِس» را در پست خود ابقا کردند.

این هیات همچنین تصمیم گرفت دومین اجلاس سالانه سهام‌داران سی‌بی‌اس را که برای دهم آگوست (۱۹ مرداد) در پاسادِنا برنامه‌ریزی شده بود به تعویق بیاندازد.

این جلسه تصمیم‌گیری که ۳ ساعت به طول انجامید دیروز دوشنبه به صورت تله‌کنفرانس و سه روز پس از انتشار جزئیاتی از تجاوزهای جنسی  مونوس به ۶ زن برگزار شد. برخی از این اتهامات به دهه ۸۰ میلادی باز می‌گردد. بلافاصله پس از خبر اتهامات جنسی مدیر این شبکه، سهام آن ۵ درصد سقوط کرد.

در بخشی از این اتهامات، الینا داگلاس جزییات تعرض جنسی آقای مونوِس را توضیح داده که در سال ۱۹۹۷ در زمان ساخت فیلم کمدی «ملکه‌ها» برای شبکه سی‌بی‌اس، مونوِس قصد داشته به زور خانم داگلاس را ببوسد و تقاضای خود را جلوتر و نزدیک‌تر ببرد که با ممانعت داگلاس سعی در لغو قرارداد همکاری این خانم کرده و در نهایت مانع همکاری او با شبکه سی‌بی‌اس می‌شود.

در بیانیه‌ای که مونوِس در نیویورکر منتشر کرده، از بوجود آمدن این شرایط ابراز تاسف کرده اما به صورت رسمی عذرخواهی نکرده است. او همچنین انکار کرده که در این موارد باعث بیکار شدن یا تهدید موقعیت شغلی کسی شده باشد.

در بیانیه‌ای که شبکه سی‌بی‌اس در اختیار خبرگزاری فرانسه قرار داده، آمده است: این مدیر ۶۸ ساله که یکی از چهره‌های اجتناب ناپذیر آمریکاست، اذعان کرد «چندین دهه پیش اقداماتی در جهت برقراری روابط با زنان انجام داده که عمیقاً از آن پشیمان است؛ اما این اقدامات هرگز در جهت آزار جنسی نبوده است. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.