چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد:

برای همه پروژه‌های فرهنگی-هنری «شناسنامه ملی» تهیه می‌شود/ بنا داریم در آخرین سال از خدمت دولت سیزدهم مصوبات با شتاب بیشتری عملیاتی شوند

وزارت ارشاد

سینماپرس: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تهیه شناسنامه ملی برای همه پروژه‌های فرهنگی - هنری در سطح کشور با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام، فعال، غیرفعال و بهره‌برداری شده خبر داد.

به گزارش سینماپرس، سیدمحمود اسلامی در نشست صمیمی با کارکنان این معاونت، از تشکیل «کمیته زیرساخت» خبر داد و افزود: این کمیته با هدف تسریع در رسیدگی به امور پروژه‌های نیمه‌تمام تشکیل شده است.

وی از وظایف این کمیته به مطالعه تخصصی برای روند تجاری‌سازی اشاره کرد و گفت: بررسی قابلیت تجاری‌سازی مجتمع‌های فرهنگی و هنری از دیگر مواردی است که در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد. این اقدام با هدف درآمدزایی مستمر برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری بهره‌برداری شده و تامین اعتبار مورد نیاز برای پروژه‌های نیمه‌تمام انجام می‌شود.

اسلامی همچنین با تاکید بر این‌که زیرساخت‌های فرهنگی - هنری کشور تقویت می‌شوند، گفت: بنا داریم در آخرین سال از خدمت دولت سیزدهم، مصوبات با شتاب بیشتری عملیاتی شوند. مقام عالی وزارت تاکید ویژه‌ای درباره این موضوع دارند و ماموریت‌های جدیدی برای سال ۱۴۰۳ تدوین کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.