شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

سیر جیم جارموش در دنیای زامبی‌ها

 جیم جارموش

سینماپرس: بیل موری و سلنا گومز در فیلمی از جیم جارموش که در حال و هوای دنیای زامبی‌ها قرار دارد، بازی می کنند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، جیم جارموش فیلمساز مستقل آمریکایی در حال ساخت یک فیلم در دنیای زامبی‌ها است و بیل موری نیز در این پروژه او جلوی دوربین می‌رود.

این فیلم که با عنوان «مرده نمی‌میرد» ساخته می‌شود با حضور سلنا گومز، آدام درایور، تیلدا سوینتون، استیو بوشمی و کلویی سونی شکل می‌گیرد.

فیلم جدید جارموش که هم اکنون در نیویورک در حال ساخته شدن است برای فوکوس پیکچرز ساخته می شود.

فوکوس دیروز با اعلام این خبر افزود این سومین فیلم جارموش است که جاشوا آستارخان و کارتر لوگان آن را تهیه می‌کنند. «گل‌های پژمرده» در سال ۲۰۰۵ و «مرزهای کنترل» ‌در سال ۲۰۰۹ نیز با حضور این ۲ نفر در نقش تهیه کننده‌ ساخته شده بود.

تصاویری که از این فیلم ارایه شده بیل موری را در نقش پلیسی نشان می‌دهد که در کنار همکارانش شامل درایور و سونی باید با زامبی‌ها مقابله کنند.

گرچه جارموش تاکنون در این باره خبری نداده است اما موری در ماه مارس در گفتگویی از ساخته شدن چنین فیلمی خبر داده بود.

وی گفته بود جیم جارموش یک فیلمنامه ‌زامبی‌ای‌ نوشته که خیلی هم جالب است و با یک گروه از بازیگران بزرگ آن را حدود تابستان می‌سازد. وی گفته بود: اما من در نقش زامبی در آن بازی نمی‌کنم.

جارموش و موری پیشتر در سال ۲۰۰۳ در فیلم «قهوه و سیگار» و «گل‌های پژمرده» در سال ۲۰۰۵ با هم همکاری کرده بودند. درایور نیز همکاری‌اش را با جارموش در جدیدترین فیلم وی یعنی «پترسون» شروع کرده بود اما این نخستین همکاری جارموش با گومز است.

جارموش پیشتر دنیایی از نامیراها را در فیلم «تنها عاشقان زنده می‌مانند» در سال ۲۰۱۳ ارایه کرده بود که در آن با سوینتون، تام هیدلستون، میا واسیکوسکا، آنتون یلچین، جفری رایت و جان هارت همراه شده بود. این فیلم نامزد نخل طلای جشنواره فیلم کن ۲۰۱۳ شده بود.

از فیلم جدید جارموش به عنوان یک فیلم مدرن کلاسیک کمدی درباره خون‌آشام‌ها یاد شده است.  

برای بیل موری این دومین تجربه وی در دنیای زامبی‌هاست. وی پیشتر در در فیلم اکشن –کمدی «زامبی لند» در سال ۲۰۰۹ دیده شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.