شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

نخستین کمپ تابستانی مدرسه ملی سینمای ایران

مدرسه ملی سینمای ایران

سینماپرس: مدرسه ملی سینمای ایران اولین دوره مدرسه تابستانی خود را با همکاری دانشگاه سوره تهران و با محوریت «فیلمسازی توریستی» برگزار خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، مدرسه ملی سینمای ایران در راستای اجرای طرح توانمندسازی و اشتغال‌پذیری دانشجویان سینما نخستین کمپ فیلمسازی خود را از ۲۰ مرداد تا ۲ شهریور ماه با میزبانی دانشگاه سوره برگزار می‌کند.

نخستین فصل از این مدرسه تابستانی با نظر به اهمیت توجه سینما به حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با محوریت «فیلمسازی توریستی» اجرا می شود.

در طول این دوره ۲ هفته‌ای، دانشجویان با هدایت و مشاوره کارگردانان و سینماگران آشنا با این حوزه، فرآیند عملی تولید فیلم کوتاه خود از ایده اولیه تا اثر نهایی را طی می کنند و در پایان دوره نیز به نفرات برگزیده جوایزی به رسم یاد بود اهدا می شود.

دانشجویان حاضر در این دوره بنا به مصوبه شورای مرکزی طرح توانمندسازی و پس از ارزیابی‌های صورت گرفته توسط دانشگاه‌های محل تحصیل، مجوز حضور در دوره را کسب کرده اند.

طرح توانمندسازی و اشتغال‌پذیری دانشجویان سینما از جمله ماموریت‌های مهم و اصلی مدرسه ملی سینمای ایران محسوب می‌شود که از سال گذشته و پس از انعقاد تفاهمنامه همکاری با دانشگاه‌های تهران، هنر، تربیت مدرس، صدا و سیما، سوره و دانشگاه هنر اصفهان در دست اجرا است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.