دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

دبیر جشنواره تئاتر فجر:

زمان جشنواره تغییر می کند / اخبار به شکل عمومی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد

جشنواره سی و ششم تئاتر فجر

سینماپرس: به گفته دبیر دوره سی و هفتم جشنواره جهانی تئاتر فجر، این رویداد هنری به دلیل همزمانی با ایام فاطمیه و برای جلوگیری از تداخل با جشنواره فیلم فجر، از بیست و دوم بهمن ماه آغاز به کار می کند.

سینماپرس، نادر برهانی مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، ضمن تایید خبر تغییر زمان جشنواره تئاتر فجر ۹۷ گفت: جشنواره تئاتر فجر در سی و هفتمین دوره خود به دلیل همزمانی با ایام فاطمیه و همچنین برای جلوگیری از تداخل با جشنواره فیلم فجر بعد از جشنواره فیلم و از بیست و دوم بهمن ماه آغاز به کار خواهد کرد.

خبر تغییر زمان برگزاری جشنواره تئاتر فجر را تایید می‌کنم/از این پس اخبار تئاتر فجر به شکل عمومی منتشر خواهد شد

وی درباره برخی گلایه‌ها از سوی اهالی رسانه مبنی بر انتشار خبر تغییر زمان جشنواره ادامه داد: در ابتدا قرار بود من با هیچ رسانه ای پیش از انتشار فراخوان جشنواره تئاتر فجر گفت و گو نداشته باشم و خبر تغییر زمان جشنواره خیلی اتفاقی طی گفت و گویی پیش آمد.

برهانی مرند در همین راستا ادامه داد: من گلایه رسانه ها مبنی بر انتشار خبر تغییر در زمان جشنواره را کاملاً می پذیرم و از نظرم این گلایه کاملاً به حق است. سعی می کنم از این پس تمامی اخبار به شکل عمومی در اختیار رسانه ها قرار گیرد.

خبر تغییر زمان برگزاری جشنواره تئاتر فجر را تایید می‌کنم/از این پس اخبار تئاتر فجر به شکل عمومی منتشر خواهد شد

دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر درباره زمان انتشار فراخوان این دوره از جشنواره خاطرنشان کرد: به امید خدا فراخوان جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر سی ام تیرماه با تغییراتی جهت بهبود کیفی جشنواره به انتشار خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.