چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

حجاریان: حرفمان را از زبان سلبریتی‌ها بزنیم

سعید حجاریان

سینماپرس: سعید حجاریان از اصلاح‌طلبان خواست که سیاست‌هایشان را با سلبریتی‌ها در میان بگذارند و توسط آنان در جامعه منعکس کنند.

به گزارش سینماپرس، سعید حجاریان تئوریسین اصلاحات در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد، با اشاره به احتمالات مختلف درباره شرایط اصلاح‌طلبان در آینده، گفت: ممکن است، مردم جملگی اصلاح‌طلبان را پس بزنند و میان هسته سخت پالایش شده و دیگر اصلاح‌طلبان تمایزی نگذارند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان در صورت قرار گرفتن در چنین وضعیتی باید سیاست‌های خود را به‌تعبیر مولانا از دهان غیر مطرح کنند. به این معنا که سیاست‌های‌شان را نخست با گروه‌های مرجع جدید شامل هنرمندان، مشاهیر و... در میان بگذارند و پس از دریافت بازخوردها و اعمال تغییرات احتمالی، سیاست‌ها توسط همان گروه‌های مرجع جدید در جامعه منعکس شود. یعنی عملا اصلاح‌طلبان در این فاز در پشت صحنه قرار بگیرند.

شاید حالا بتوان علت حضور بی دلیل و با دلیل این جماعت را در تلویزیون و رسانه های کشور درک کرد. حضوری که زمینه ساز امروز جریان سیاسی خاص برای ادامه فعالیت های خود بر افکار عمومی و سیاست های کشور بوده وهست.


حضوری که با برنامه هایی مانند خندوانه و دورهمی بسیار پررنگ شد و اهذافی غیر از سرگرمی را در نظر داشت. چرا پربیننده ترین برنامه های سیما ،فقط معرف بازیگران وخوانندگان دسته چندم کشور بوده و هست ؟!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.