چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

بازگشت «حالا خورشید» با تغییرات متعدد

رضا رشیدپور

سینماپرس: پس از وقفه ای چندماهه، برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» با تهیه‌کنندگی و اجرای رضا رشیدپور، از روز پنج شنبه هفته جاری (۱۴ تیر ماه) به آنتن شبکه سه سیما باز می گردد.

به گزارش سینماپرس، فصل جدید «حالا خورشید» بعد از وقفه‌ای و به دلیل تأثیر مسابقات جام جهانی از روز پنج‌شنبه به روی آنتن خواهد رفت. البته به گفته مدیران شبکه سه سیما مخاطب این برنامه با تفاوت‌های چشم‌گیر نسبت به قبل مواجه خواهد شد. چه از حیث دکور، ساختار و آیتم‌های جدیدی که رنگ و بوی تازه‌ای به این برنامه صبحگاهی می‌دهد.

به تعبیر خود مجری این برنامه، هرکس وارد استودیوی «حالا خورشید» می‌شود پیش‌زمینه‌ای از چالش را در ذهنش دارد. رضا رشیدپور درباره محتوای این برنامه در صفحه مجازی خودش نوشت: «حالا خورشید خالی از چالش نیست؛ البته بیشتر برنامه‌ای شفاف است که با برنامه «شب شیشه‌ای» شباهت دارد. ما در این برنامه با مردم روراست هستیم و مشکلات و رویدادها را به صورت شفاف مطرح می‌کنیم.

  «حالا خورشید» یک مجله صبحگاهی به تهیه‌کنندگی و اجرای رضا رشیدپور و با زمینه اجتماعی و فضایی شاد است که فصل اول آن سال گذشته از شبکه سه سیما پخش شد. این برنامه پیش از این شامل بخش‌های مختلف از جمله بررسی روزنامه‌های روز کشور، گفتگو با مهمان، چراغ زرد، بورس ایده، بیلبورد (ابرنما) و ... بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.