یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

ضبط «قطار آن شب» از نیمه گذشت

 فیلم «قطار آن شب»

سینماپرس: بهروز رشاد تهیه کننده فیلم «قطار آن شب» اعلام کرد بیش از ۵۰ درصد از فیلمبرداری این اثر سینمایی انجام شده است.

به گزارش سینماپرس، بهروز رشاد تهیه کننده فیلم «قطار آن شب» گفت: بیش از ۵۰ درصد از فیلمبرداری فیلم «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی انجام شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون فیلمبرداری این فیلم سینمایی در منطقه شیرگاه ادامه دارد و پیش بینی می‌کنیم پس از ۳۰ روز، فیلمبرداری به پایان رسیده و وارد مراحل جلوه‌های بصری شود.

این تهیه کننده سینما با اشاره به اهمیت عنصر رویاپردازی در ساخت آثار سینمای کودک و نوجوان اظهار امیدواری کرد با همراهی بنیاد سینمایی فارابی بخش جلوه‌های ویژه بصری فیلم «قطار آن شب» برای مخاطبان قابل قبول باشد.

رشاد با اشاره به اهمیت جلوه‌های بصری در فیلم‌های کودک و نوجوان تاکید کرد: جلوه‌های بصری در فیلم کودک اثرگذار است و زیبایی خاصی به فیلم می‌دهد و به رویاپردازی کمک می‌کند. در فیلم «قطار آن شب» در بخش‌هایی روایت به صورت انیمیشن ارایه می‌شود همچنین بخش آتش زدن مزرعه و فرار حیوانات از مرزعه نیز با استفاده از جلوه‌های بصری انجام خواهد شد.

فیلم سینمایی «قطار آن شب» با همراهی بنیاد سینمایی فارابی در مرحله تولید قرار دارد.

افشین هاشمی، سیامک صفری، مریم بوبانی، بهناز نادری، بهرام شاکری و بازیگر خردسال آیلین رشیدیان در این اثر سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل اصلی فیلم عبارتند از نویسنده: بهروزرشاد و حمیدرضا قطبی بر اساس رمانی از احمد اکبرپور، تهیه کننده و مجری طرح: بهروز رشاد، کارگردان: حمیدرضا قطبی، مدیر فیلمبرداری: محمدرسولی، تدوین: حسن حسندوست، طراح صحنه: هومن معصومی، طراح چهره‌پردازی: ناهید علامی، صدابردار: حسین بشاش، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: واحیک خچوویان، منشی صحنه: هدیه نصیری، دستیار تهیه: میثم صانعی، عکاس: بهروز صادقی، مدیر تدارکات: داوود ناظمی، محصول شرکت سینمایی کارن فیلم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.