جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

صالحی و هیات همراه وارد باکو شدند

سید عباس صالحی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه شامل معاون امور مطبوعاتی و معاون امور هنری در راستای برگزاری هفته فرهنگی ایران در جمهوری آذربایجان وارد شهر تاریخی گنجه شدند.

به گزارش سینماپرس، صالحی و هیات همراه وی، پس از استقبال از سوی استاندار شهر گنجه « المار ولی اف »، در نشستی با حضور استاندار و مسئولان این شهر شرکت کردند.

صالحی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر تاریخی گنجه، گفت: شخصیت های بزرگی از این شهر برخاسته اند که سرآمد آنها حکیم نظامی گنجوی است.
وی افزود:در میان شعرای ما چندین شاعر در کل جهان شناخته شده و مشهور است و آنها کسانی هستند که حکمت و فلسفه زندگی را به زبان شعر بیان کرده اند که یکی از آنها گنجوی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار گنجه در این نشست بر ضرورت توسعه روابط فرهنگی ایران و جمهوری آذربایجان تاکید کردند.
محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صالحی را در این سفر همراهی می کنند.

هفته فرهنگی ایران در جمهوری آذربایجان که از روز چهارشنبه در باکو شروع شده، امروز در شهر گنجه ادامه خواهد یافت و ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و همراهی سالار عقیلی امشب در شهر گنجه قطعات زیبایی از موسیقی ایرانی را اجرا خواهند کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.