چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴

«کولکاپیس» مضمون عاشقانه دارد

کامبوزیا پرتوی

سینماپرس: کامبوزیا پرتوی درباره ساخت فیلم سینمایی «کولکاپیس» و نیز اکران فیلم قبلی خود، «کامیون» توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سینماپرس، کامبوزیا پرتوی کارگردان سینما در گفتگویی درباره فیلم سینمایی «کولکاپیس» که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، بیان کرد: آب چلیک نام پرنده ای است که در همه جای دنیا وجود دارد و به این پرنده در اصطلاح شمالی کولکاپیس می گویند. مفهوم عمومی این واژه هم به معنی زبر و زرنگ و سرخوش است و نام فیلم من هم برگرفته از نام این پرنده است.

وی با اشاره به زمان ساخت این اثر گفت: هنوز برای این موضوع برنامه ریزی نکرده ایم و حتی پیش تولید «کولکاپیس» را هم شروع نکرده ایم با این وجود به نظرم بهترین فصل ساخت این فیلم تابستان و بهار است.

پرتوی با بیان اینکه این فیلم روایتگر یک داستان عاشقانه در یک شهرستان کوچک است، اظهار کرد: تمام صحنه های این فیلم در شمال کشور فیلمبرداری می شود.

این کارگردان در پایان با اشاره به دیگر اثرش با عنوان «کامیون» عنوان کرد: امیدوارم این فیلم نیمه دوم سال جاری به نمایش عمومی گذاشته شود زیرا به نظرم زمان خوبی برای اکران این اثر است. این را هم باید بگویم که پخش این فیلم بر عهده شرکت نیمروز با مدیریت مهدی صباغ زاده است.

«کامیون» دومین فیلم کامبوزیا پرتوی در مقام کارگردان بعد از «کافه ترانزیت» است که بعد از ۱۲ سال ساخته شد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «یک راننده کامیون ایران، خانواده ای از اهالی کردستان عراق را برای یافتن پدر خانواده به تهران می آورد.»

سایر عوامل «کامیون» عبارتند از بازیگران: سعیدآقاخانی، نیکی کریمی، تروسکاجولا، نسرین مرادی و رامین راستاد، دستیاراول‌ و برنامه‌ریز: رامین‌راستاد، مدیر فیلمبرداری: تورج‌اصلانی، صدابردار: پرویز آبنار، طراح‌صحنه: بابک صبحی، طراح گریم: بابک اسکندری، مجری طرح: هومن احمدی توفیقی، تهیه‌کننده: کامبوزیاپرتوی، محصول موسسه سینمایی خط سوم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.