چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۰

سال 2012 میلادی؛

"جنگ ستارگان" به صورت سه بعدی اکران می شود

جنگ ستارگان

تمام 6 قسمت فیلم های فانتزی "جنگ ستارگان" ساخته جورج لوکاس به سیستم نمایش سه بعدی مجهز و در سال 2012 میلادی اکران می شوند.

به گزارش سینما پرس، جورج لوکاس، کارگردان صاحب نام سینمای جهان که کارگردانی 6 قسمت فیلم های فانتزی "جنگ ستارگان" (Star Wars) را برعهده داشته است روز گذشته اعلام کرد که این مجموعه فیلم های سینمایی دوباره در سال 2012 میلادی به صورت سه بعدی بر روی پرده سینماها می روند.
بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، سخنگوی شرکت "لوکاس فیلم" درباره اکران دوباره این فیلم های تخیلی گفت: هنوز تاریخ دقیق اکران آن ها مشخص نشده است، اما مجموعه 6 قسمت "جنگ ستارگان" نه تنها در آمریکا بلکه در تمامی کشورهای جهان اکران می شوند.
لوکاس درباره هدف از اکران دوباره مجموعه فیلم های "جنگ ستارگان" به صورت سه بعدی گفت: بسیاری از جوانان و نوجوانان علاقه مند به قسمت های قدیمی "جنگ ستارگان"، این فیلم های تخیلی را تنها در سیستم سینمای خانگی تماشا کرده اند و به دلیل اینکه این جوانان بسیار علاقه مند به دیدن مجموعه این آثار در سینماها و مخصوصا سینماهای سه بعدی هستند تصمیم گرفتیم تمامی 6 قسمت این فیلم ها را به سه بعدی تبدیل و اکران کنیم.
همچنین شش قسمت قبلی مجموعه فیلم های تخیلی "جنگ ستارگان" به ترتیب در سال های 1977، 1980، 1983، 1999، 2002 و 2005 میلادی بر روی پرده سینماهای سرتاسر جهان رفتند که با فروش بالایی نیز روبرو شدند.

انتهای پیا/ ع م/ح/ج



ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.