یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸

جان ویلیامز ساخت موسیقی «جنگ ستارگان» را تایید کرد

جان ویلیامز

سینما پرس- گروه سینما/ جان ویلیامز که موسیقی متن ششمین قسمت پیشین مجموعه آثار «جنگ ستارگان» را ساخته است، ساخت موسیقی قسمت هفتم این آثار اکشن فانتزی را نیز برعهده گرفت.

به گزارش سینما پرس، کتلین کندی؛ نماینده استودیو فیلمسازی «لوکاس فیلم» روز گذشته در نشستی مطبوعاتی در آلمان به صورت رسمی اعلام کرد جان ویلیامز که موسیقی متن ششمین قسمت پیشین مجموعه آثار «جنگ ستارگان» (Star Wars) را ساخته است، ساخت موسیقی متن قسمت هفتم این آثار اکشن فانتزی را نیز برعهده دارد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، جی. جی آبرامز؛ کارگردان جدیدترین اپیزود «جنگ ستارگان» حدود دو ماه پیش در یک مصاحبه مطبوعاتی اظهار کرده بود: صحبت کردن درباره «جنگ ستارگان» خیلی زود است، اما من اعتقاد دارم جان ویلیامز موسیقی این فیلم را می‌سازد. زیرا او خیلی پیش از این اینکه من وارد این پروژه شوم، در این مجموعه آثار دنباله‌دار حضور داشته است.

 

ویلیامز پیش از این در سال ۱۹۷۷ میلادی برای ساخت موسیقی متن نخستین قسمت «جنگ ستارگان» موفق به دریافت جایزه اسکار شده است. فیلم‌های سینمایی «فهرست شیندلر» (Schindler’s List)، «ای. تی» (E. T. The Extra-Terrestrial)، «آرواره‌ها» (Jaws) و «ویولون زن روی بام» (Fiddler on the Roof) از جمله برجسته‌ترین آثاری هستند که جان ویلیامز برای ساخت موسیقی متن آن‌ها موفق به دریافت جایزه اسکار شده است.

 

آبرامز کارگردانی هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن فانتزی «جنگ ستارگان» را برعهده دارد و مایکل آرندت به همراه جورج لوکاس فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته‌اند. همچنین هریسون فورد، مارک همیل و کری فیشر از جمله بازیگران برجسته‌ای هستند که در این پروژه ایفای نقش می‌کنند.

 

مسئولیت اکران هفتمین قسمت از این آثار دنباله‌دار نیز برعهده استودیو فیلمسازی «دیزنی» است. هفتمین اپیزود «جنگ ستارگان» در تابسان سال ۲۰۱۵ میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.