شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

چهارمین فصل از مسابقه «یک، دو صدا» به پایان می رسد

فصل چهارم مسابقه «یک،دو صدا»

سینماپرس: فصل چهارم مسابقه «یک، دو صدا» روز سه شنبه پنجم تیرماه برندگان خود را معرفی می کند.

به گزارش سینماپرس، چهارمین فصل از مسابقه «یک، دو صدا» که اختصاص به اجرای «برپا خند» (استند آپ کمدی) توسط علاقه مندان داشت روز سه شنبه برندگان خود را معرفی می کند.

پخش مرحله نهایی این مسابقه از امروز شنبه دوم تیر ماه آغاز می شود و این مرحله تا دوشنبه چهارم تیر ادامه خواهد داشت. در نهایت سه شنبه پنجم تیرماه برندگان این دوره در ویژه برنامه ای که بصورت زنده از رادیو ایران پخش می شود معرفی می شوند. این ویژه برنامه قرار است از ساعت ۱۷:۱۰ به مدت ۹۰ دقیقه پخش شود که شامل بخش های مختلفی است.

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران درباره این برنامه گفت: ویژه برنامه «یک، دو صدا» با هدف تقدیر از برندگان این فصل مسابقه انجام  خواهد شد اما در کنار آن از یک پیشکسوت نویسندگی طنز نیز تجلیل خواهد شد و ۵۰ سال فعالیت هنری صادق عبداللهی را گرامی می داریم از سوی دیگر ۲ رونمایی  نیز خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: رونمایی از نسخه بازسازی شده ترانه طنز و قدیمی «ماشین مشتی ممدلی» یکی از این موارد است و از کتاب «طنز ایرانی» که برگزیده متون برنامه های طنز شبکه است نیز رونمایی می شود.

مسابقه «یک، دو صدا» از تابستان سال ۹۵ به جدول پخش شبکه رادیویی ایران اضافه شده است و تا کنون ۴ دوره آن برگزار شده است.

تهیه کننده این برنامه مهدی ساعی و اجرای برنامه بر عهده نسیم رفیعی است. داوران این فصل برنامه حسین رفیعی، سعید بیابانکی و مرضیه صدرایی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.