یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

شروع نمایش "برچسب" در سینماهای امریکا

فیلم سینمایی "برچسب"

سینماپرس: اکران فیلم کمدی "برچسب"(Tag) از روز جمعه گذشته در سینماهای امریکای شمالی آغاز شده است.

به گزارش سینماپرس، سینمای هالیوود در آستانه اکران تابستان خود با آثار متفاوتی روبرو شده و تنوع ژانر بیش از هر زمان دیگر مشاهده می شود.

بهار سینمای هالیوود به طور کامل و چهار قبضه در اختیار ابرقهرمانان و سینمای علمی تخیلی بود. به طوری که با اکران فیلم هایی همچون "اونجرز ۳"، "ددپول ۲"، "پلنگ سیاه" و "بازیکن شماره یک آماده" راهی به جز شکست برای اکثریت آثار باقی نماند.

بازیگران مطرح هالیوودی برچسب می خورند/شورش در شهر آغاز شد/////////////////////یکشنبه

فیلم سینمایی "برچسب" از جمله آثار پربازیگری است که در آستانه تابستان اکران خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز کرده و پیش بینی می شود بتواند گیشه متوسط رو به بالایی داشته باشد.

فیلم برچسب داستان گروهی متشکل از همکلاسی های قدیمی است که تصمیم می گیرند بازی برچسب که سالهاست آن را اجرا می کنند را در سراسر کشور بازی نمایند اما این بازی نتایج عجیبی برایشان به همراه دارد که قابل پیش بینی نیست.

بازیگران مطرح هالیوودی برچسب می خورند/شورش در شهر آغاز شد/////////////////////یکشنبه

جک جانسون، ایسلا فیشر، آنابل وایلز، راشیدا جونز، جرمی رنر، اد هلمز، لزلی بیب، هانیبال بورس و جون هام از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی برچسب به ایفای نقش پرداخته اند.

راب مک کتریک فیلمنامه نویس شهیر امریکایی در کنار مارک استلین نگارش فیلمنامه برچسب را بر عهده داشته و ساخت آن را کمپانی متفوفورم بر عهده گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.