یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

مدیر کل دفتر توسعه فناوری مطرح کرد:

ضرورت تشکیل انجمن مراکز پشیبانی فنی سینما توسط مدیران

محمدحسین فرج

سینماپرس: نشست تخصصی بررسی راهکارها و مشکلات موجود در فعالیت مراکز پشتیبانی فنی سینما در پاسخ به فراخوان دفتر توسعه فناوری و سمعی و بصری در مجتمع باغ زیبای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، محمدحسین فرج مدیرکل دفتر توسعه فناوری‌های سینمایی درباره این نشست که با حضور مدیران عامل مراکز پشتیبانی فنی سینمای ایران و کارشناسان دفتر مذکور برگزار شد، گفت: ضرورت تشکیل انجمنی توسط مدیران، اصلاح تعرفه بهره برداری برق، مراکز پشتیبانی فنی، پیگیری راهکارهای موثر جهت بهره مندی از معافیت های مالیاتی، فراهم شدن امکان بازدید از نمایشگاه های فنی و تجهیزات در خارج از کشور (هلند) توسط تعدادی از مدیران مراکز پشتیبانی فنی سینما، امکان اعطای تسهیلات برای ارتقای ابزاری، خرید نرم افزار اورجینال و مشارکت در خرید مکان فعالیت مراکز مورد بحث قرار گرفت.

فرج عنوان کرد: انجام امور فوق منوط به تشکیل انجمن یا معرفی هیات های منتخب از سوی مراکز تا پایان مرداد ۱۳۹۷ است.

 وی ادامه داد: در ادامه جلسه مدیران مراکز پشتیبانی فنی سینما نیز برخی معضلات فعالیت خود را مطرح کردند و صفائی کارشناس امور مالیاتی سازمان نیز به منظور آشنایی بیشتر با قوانین و دستورالعمل های مالیاتی توضیحات مفید و موثری را برای حاضران در جلسه ارایه داد.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری‌های سینمایی گفت: همچنین مقرر شد تا مراکز در تعامل بیشتر با دفتر توسعه و فناوری قرار گیرند و نظر و پیشنهادات مفصل و اجرایی خود را ارایه دهند.

در پایان این جلسه تفاهمنامه بین سازمان سینمایی و کشور آذربایجان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.