سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

بازی دی کاپریو در نقش دو رئیس جمهور

دی کاپریو

سینماپرس: بازیگر و تهیه کننده ۴۳ امریکایی در دو پروژه جدید نقش تئودور روزولت و اولیسس گرانت، از روسای جمهوری امریکا در قرن بیستم را ایفا خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، خود دی کاپریو در مصاحبه‌های متعددی از علاقه‌اش برای بازی در نقش روسای جمهور آمریکا حرف زده بود. صنعت سینما هم به دلیل مشهور بودن او، تصمیم دارد در چند فیلم سینمایی این نقش مورد علاقه بازیگر را در اختیارش بگذارد.

کارگردانی دی کاپریو در نقش روزولت را مارتین اسکورسیزی کهنه‌کار به‌عهده خواهد داشت. این دو در پنج فیلم (گرگ وال استریت، جزیره شاتر، دارودسته‌های نیویورکی، هوانورد) با یکدیگر همکاری داشته‌اند، اما دومین پروژه هم توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی خواهد شد. این غول دنیای فیلمسازی قبل از این، اگه میتونی منو بگیر را با دی کاپریو کار کرده است.

اما برای نشریه هالیوود ریپورتر نکته مهم‌تر و جالب‌تر این بوده که بدانند تاریخ‌شناسان دی کاپریو را در نقش کدام رئیس‌جمهور ترجیح می‌دهند. برای همین منظور این نشریه سراغ بیش از ۱۲ تاریخ‌شناس مطرح و سرشناس آمریکایی رفته و پرسش خودش را با آنها مطرح کرده است.

نکته جالب این گزارش این است که تاریخ‌شناسان برجسته آمریکایی در کنار آشنایی با تاریخ گذشته آمریکا، آشنایی خوب و کاملی هم با دی کاپریو دارند و پیشنهاد خودشان را با او مطرح می‌کنند! پرسش هالیوود ریپورتر این است که دی کاپریو در نقش کدام رئیس‌جمهور آمریکا می‌تواند فیلم بهتری عرضه کند. البته پاسخ‌ها متفاوت است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.