سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

به رغم اعتراضات مکرر تهیه کنندگان و کارشنان سینما؛

بازی‌های ایران در جام جهانی فوتبال و مسابقه نیمه نهایی و فینال این رویداد در سینماهای کشور پخش می‌شود/ بهای ۲۰ هزار تومانی بلیت!

 جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

سینماپرس: به رغم اعتراضات مکرر تهیه کنندگان و کارشنان سینما شورایعالی اکران درباره نمایش مسابقات جام جهانی فوتبال مصوبه ای صادر کرد و بر اساس این مصوبه قرار شده تا ۶ بازی در سینماهای کشور پخش شود! این اتفاق در حالی رخ می دهد که بسیاری از فعالان و دغدغه مندان سینما طی هفته های اخیر به کرات از رئیس سازمان سینمایی درخواست کرده بودند جلوی این اتفاق نادرست را بگیرد!

به گزارش سینماپرس و به نقل از روابط عمومی امور سینمایی سمعی و بصری، علی سرتیپی سخنگوی شورایعالی اکران با اعلام این خبر گفت: در دومین جلسه شورایعالی اکران مقرر شد درجهت حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان سینماهای متقاضی نمایش فوتبال پس از اخذ مجوز لازم از کارگروه اکران اقدام نمایند.

وی ادامه داد: اکران فوتبال در شهرستان‌ها نیز پس از هماهنگی و اخذ مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قابل اقدام است.

سرتیپی درباره معرفی دبیرکمیته انضباطی کارگروه اکران و اعلام آن گفت: در جلسه اول شورایعالی اکران که هفته گذشته برگزار شد سیدضیاء هاشمی به عنوان دبیر کمیته انضباطی مشخص و به رئیس سازمان سینمایی جهت صدور حکم طبق آیین نامه کارگروه اکران اعلام شد.

ابراهیم داروغه زاده ریاست شورایعالی اکران نمایش فیلم را عهده دار است و منوچهر محمدی، محمدقاصد اشرفی، منوچهر شاهسواری، علی سرتیپی، محسن امیریوسفی و مصطفی کیایی دیگر اعضای این شورا هستند و محمدرضا فرجی به عنوان دبیر در جلسات حضور دارد.

بر پایه این گزارش بلیت این بازی ها مبلغ ۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.