یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

محمد خزاعی:

اشتباه موسسه رسانه های تصویری باعث تخریب پروژه «قلاده های طلا» و نشر تهمت علیه من شد

محمد خزاعی در مراسم تجلیل خانواده‌های شهدا از ابراهیم حاتمی‌کیا

سینماپرس: محمد خزاعی گفت: «سازمان سینمایی بعد از انتشار این آمار درصدد تصحیح آن برنیامده بود و اصلاحیه‌ای که چند روز بعد از انتشار آمار مشارکت‌ها اعلام شد با پیگیری‌های ما صورت گرفت؛ هرچند که آن اصلاحیه‌ هم دیده‌ نشد و هنوز برخی تصور می‌کنند که با چنین مبلغی را دریافت کرده‌ایم.»

به گزارش سینماپرس، شنبه هفته گذشته (۱۲ خردادماه) بود که خبر لیست حمایت‌های‌ هشت ساله مؤسسه رسانه‌های تصویری که توسط سازمان سینمایی منتشر شده بود، روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. لیستی که در آن تمام مشارکت‌های مؤسسه رسانه‌های تصویری نوشته شده بود. 

چیزی که بسیار جلب توجه می‌کرد مشارکت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی این مؤسسه در تولید فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» بود؛ آماری که بعد از چند روز اصلاحیه‌ آن اعلام شد و رقم ۸۹۸ میلیون تومانی برای آن قید شد!

محمد خزاعی تهیه‌کننده فیلم سینمایی«قلاده‌های طلا» در گفت‌وگو با یک خبرگزاری، درباره این رقم اعلام شده توسط مؤسسه رسانه‌های تصویری گفت: در سال ۱۳۹۰ زمانی که ما پروژه «قلاده‌های طلا» را در دست ساخت داشتیم، مؤسسه رسانه‌های تصویری ۳۳ درصد در این فیلم مشارکت کرد و رقم دقیق مشارکت این موسسه حدود ۸۹۸ میلیون تومان بوده است. 

وی ادامه داد: متأسفانه در خبری که چندی پیش توسط سازمان سینمایی منتشر شد، رقم حمایت از فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام شده بود. برخی از رسانه‌ها با دست گرفتن مبلغ اشتباهی که سازمان سینمایی درباره این فیلم سینمایی اعلام کرده بود، اقدام به تخریب شخصیت من و فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» کردند.

این تهیه‌کننده سینمای ایران بیان کرد: سازمان سینمایی بعد از انتشار این آمار درصدد تصحیح آن برنیامده بود و اصلاحیه‌ای که چند روز بعد از انتشار آمار مشارکت‌ها اعلام شد با پیگیری‌های ما صورت گرفت؛ هرچند که آن اصلاحیه‌ هم دیده‌ نشد و هنوز برخی تصور می‌کنند که با چنین مبلغی را دریافت کرده‌ایم. برایم جالب است که چرا از میان آن همه فیلم، تنها رقم مشارکت فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» اشتباه نوشته می‌شود. 

خزاعی تصریح کرد: مؤسسه رسانه‌های تصویری با انتشار این مبلغ غلط، باعث تشویش و نشر اکاذیب شد و همین موضوع باعث شد که برخی اقدام به تخریب پروژه فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» کنند. موسسه رسانه‌های تصویری بعد از رخ دادن چنین اشتباهی تنها یک اصلاحیه منتشر کرد و هیچگونه عذرخواهی رسمی بابت آن خبر دروغ از من نکرد، متأسفانه این دوستان آبروی امثال من برایشان مهم نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.