چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

خاتمه ضبط سریال «همسرایی»

سریال همسرایی

سینماپرس: مرحله فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «هم‌سرایی» در ۵۲ قسمت و دو فاز به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال «همسرایی» به پایان رسید و در ۵۲ قسمت و دو فاز به کارگردانی حسین تبریزی و محمد افراوی مقابل دوربین رفته است.  

در این سریال که برای شبکه سه سیما تولید می‌شود، در هر قسمت در کنار بازیگران اصلی، بازیگران مهمان نیز حضور دارند که کارگردان تصمیم گرفته برای انتخاب بازیگران مهمان به سمت هنرمندان چهره برود و بازیگران اصلی را از هنرپیشه‌های تئاتر انتخاب کند.  

«همسرایی» سریالی طنز با نگاه اجتماعی به معضلات امروز جامعه است و هدف سازندگان در حقیقت تمرکز بر ازدواج‌های ساده و معضلات جوانان برای ازدواج است. این سریال روایت فردی است که می‌خواهد با زرنگی گروه «هم‌سُرا» راه بیندازد، اما طی ماجرایی خانمی که قرار است آگهی این گروه هم‌سرایی را در روزنامه چاپ کند، به جای گروه هم‌سرایی گروه همسریابی تایپ می‌کند و روند داستان تغییر کرده و همه شخصیت‌های سریال دنبال همسریابی می‌افتند.

امیر غفارمنش، شراره رخام، نعیمه نظام دوست، کیانوش گرامی، محمد بخشی، مونا شامانی، لیلا بوشهری، محمدرضا وکیلی طباطبایی از بازیگران این سریال هستند.

لوکیشن اصلی این سریال در محدوده غرب و داخل یک منزل مسکونی است. همچنین بازار مبل یکی دیگر از لوکیشن‌های اصلی این مجموعه تلویزیونی است که توسط گروه دکور طراحی و ساخته شده است.

«همسرایی» به تهیه کنندگی محمدرضا وکیلی طباطبایی برای شبکه سه سیما تولید می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.