شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

به آهنگسازی سینا حجازی

آلبوم «قلک عنکبوتی» رونمایی شد

رونمایی از آلبوم «قلک عنکبوتی»

سینماپرس: مراسم رونمایی از آلبوم «قلک عنکبوتی» روز گذشته ۴ خردادماه با حضور تعدادی از هنرمندان در «خانه فرهنگ و هنر مانا» برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، آلبوم «قلک عنکبوتی» اثر مشترک صدرالدین حجازی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و پسرش سینا حجازی خواننده موسیقی پاپ کشورمان جمعه شب چهارم خرداد ماه با حضور تعدادی از هنرمندان و علاقه مندان در «خانه فرهنگ و هنر مانا» رونمایی شد.

نیما جوان مدیر نشر و پخش «جوان» در ابتدای این مراسم ضمن ابراز خرسندی از انتشار آلبوم «قلک های عنکبوتی» توسط موسسه تحت مدیریت خود بار دیگر به موضوع کپی رایت و رعایت حقوق مادی آثار تاکید کرد و گفت: امیدوارم همه ما در شرایطی باشیم که همواره نسبت به خرید قانونی آثار موسیقایی و رعایت کپی رایت وضعیت بحرانی بازار موسیقی ایران را بهبود بخشیده تا فرآیند تولید، بازاریابی و فروش محصولات موسیقایی در چرخه روان تری حرکت کند.

صدرالدین حجازی شاعر و گوینده اشعار آلبوم «قلک عنکبوتی» نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حضور مخاطبان در مراسم رونمایی از این آلبوم به بیان جزییاتی از این اثر پرداخت.

سینا حجازی خواننده موسیقی پاپ و فرزند صدرالدین حجازی که آهنگسازی آلبوم «قلک عنکبوتی» را برعهده داشت در این مراسم  ضمن ابراز خوشحالی از انتشار این آلبوم از مردم خواست تا نسخه های اصلی این اثر را تهیه کنند.

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون نیز که به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور پیدا کرده بود،  ضمن بیان خاطره ای از همکاری خود با صدرالدین حجازی در طول سال ها فعالیت مشترک شان از انتشار این آلبوم قدردانی کرد.

 آلبوم «قلک عنکبوتی» متشکل تز شعر و صدای صدرالدین حجازی به همراه موسیقی متن سینا حجازی است که به همت موسسه نشر و پخش جوان و موسسه «آوای حنانه» در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.