چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

مذاکره لیام نیسون برای پیوستن به «مردان سیاهپوش»

لیام نیسون

سینماپرس: هنرپیشه سرشناس آثار اکشن در حال مذاکره با قسمت جدید مجموعه «مردان سیاهپوش» است که برای اکران در سال ۲۰۱۹ ساخته می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، لیام نیسون در صورت پذیرش پیشنهاد بازی در فیلم «مردان سیاهپوش» به کریس همسورث و تسا تامپسون ملحق می‌شود که پیشتر برای بازی در این فیلم سونی اعلام آمادگی کرده بودند.

این فیلم در جهان داستانی «مردان سیاهپوش» می‌گذرد و اف. گَّری گرِی کارگردان «مستقیم اوتا کامپتون» و «سرنوشت خشمگین» برای کارگردانی آن در نظر گرفته شده است. استیون اسپیلبرگ تهیه کننده اجرایی فیلم است.

سونی این پروژه را اوایل پاییز در دست گرفت و مت هالووی و آرت مارکوم را برای نوشتن فیلمنامه آن انتخاب کرد. قرار است این فیلم ۱۷ ماه می ۲۰۱۹ راهی سینماها شود.

در این فیلم نیسون در نقش رییس شاخه بریتانیایی این سازمان بازی خواهد کرد.

این نقش می‌تواند تغییری برای بازیگر کهنه‌کار باشد که بیشتر برای نقش‌های اکشن شناخته شده است. وی بازیگر فیلم‌هایی چون «ربوده شده» است و البته به تازگی در نقش منفی فیلمی کمدی با عنوان «یک میلیون راه برای مردن در غرب» ساخته ست مک‌فارلین بازی کرده است.

نیسون بازیگر فیلم «بیوه‌ها» ساخته استیو مک‌کویین هم است که هنوز اکران نشده و قرار است نوامبر ۲۰۱۸ راهی سینماها شود.

فیلم اصلی «مردان سیاهپوش» با بازی ویل اسمیت و تامی لی جونز ساخته شد. آنها در نقش ماموران سازمانی مخفی به عنوان «مردان سیاهپوش» با آدم‌های بدی که از سیارات دیگر روی زمین زندگی می‌کردند مبارزه می‌کردند. اولین فیلم از این مجموعه سال ۱۹۹۷ اکران و با اقبال وسیعی روبرو شد و ۲ ادامه دیگر بر آن ساخته شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.