یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

رسوایی جنسی به کارگردان «لئون» رسید

لوک بسون

سینماپرس: در تازه ترین افشاگری انجام شده، یک هنرپیشه جوان فرانسوی ادعا کرده که از سوی «لوک بسون»، کارگردان فرانسوی شاغل در هالیوود، مورد تجاوز قرار گرفته است.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، «لوک بِسون» به تجاوز جنسی متهم شد و از سوی مقامات فرانسوی تحت پیگرد قرار گرفت.

این هنرپیشه فرانسوی که نامش فاش نشده می‌گوید: در یک نشست در هتل مجلل «لی بریستول» در پاریس بسون چیزی در چای من ریخت و کم‌کم احساس کردم دارم هشیاری‌ام را از دست می‌دهم و زمانیکه بیدار شدم بسون را در حال لمس و تجاوز دیدم سپس آقای بِسون مقدار زیادی اسکناس کنار تخت گذاشت و هتل را ترک کرد. من هم برای حفظ امنیت خودم به خانه دوستم رفتم.

«تیِری مارِمبِرت» وکیل بسون گفته است: آقای بِسون زمانیکه این اتهامات را شنید آنقدر شوکه شد که از صندلی‌اش افتاد. او صراحتاً این اتهامات را رد می‌کند.

لوک بِسون کارگردان شناخته شده هالیوودی است که برنده جایزه بفتا و ۱۰ نامزدی جایزه سزار است. او ۱۸ فیلم بلند سینمایی ساخته که «لئون»، «ژاندارک»، «عنصر پنجم»، «دختری به نام نیکیتا» و «آرتور و نامرئی‌ها» از آن جمله هستند.

لوک بِسون همچنین در سال ۲۰۱۷ زمانیکه «مارک اشماگر» به خاطر زیان ۱۳۵ میلیون دلاری از سمت خود به عنوان رییس کمپانی «یِروپا کورپ» کناره‌گیری کرد، به عنوان رییس این کمپانی منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.