شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

فرهاد تجری:

سلبریتی‌ها نهایت ظلم را در حق مردم کرمانشاه کردند

فرهاد تجری

سینماپرس: نماینده مردم سرپل‌ذهاب و قصرشیرین با انتقاد از عملکرد برخی چهره‌ها در نحوه امدادرسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه گفت: سلبریتی‌ها با تحریک احساسات مردم، پول‌هایی برای کمک به زلزله‌زدگان جمع‌آوری کردند اما تاکنون خیلی از این پول‌ها در مناطق زلزله‌زده هزینه نشده است.

به گزارش سینماپرس، فرهاد تجری نماینده مردم سرپل‌ذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده حوزه انتخابیه خود گفت: به دلیل اینکه در زلزله کرمانشاه وسعت منطقه و عمق فاجعه زیاد بود، امدادرسانی و بازسازی مناطق زلزله زده قدری به طول انجامیده است.

وی با بیان اینکه باید کمک‌های بیشتری به مردم زلزله‌زده کرمانشاه صورت گیرد، ادامه داد: با توجه به اینکه وارد فصل گرم سال شده‌ایم باید توجه‌ای ویژه‌ای به این مناطق شود.

نماینده سرپل‌ذهاب و قصرشیرین در مجلس با اشاره به کمک‌هایی که سلبریتی‌ها برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه جمع‌آوری کرده‌اند، اضافه کرد: سلبریتی‌ها نهایت ظلم را در حق خودشان و مردم کرمانشاه کردند.

تجری عنوان کرد: متاسفانه سلبریتی‌ها با تحریک احساسات مردم، پول‌هایی برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه جمع‌آوری کردند اما تاکنون خیلی از این پول‌ها در مناطق زلزله‌زده هزینه نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از وقوع زلزله کرمانشاه شش‌ ماه می‌گذرد، لازم است مدعی‌العموم به موضوع جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی سلبریتی‌ها ورود کند تا تکلیف این موضوع مشخص شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: از سلبریتی‌هایی که در رسانه‌ها برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه کمک جمع‌ کردن تاکنون معجزه‌ای ندیدیم اما برعکس افراد گمنام و سازمان‌های مانند بسیج دانشجویی حدود ۲ هزار کانکس به مردم زلزله‌زده کرمانشاه کمک کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.