دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

نمایشگاه آثار مسابقه «پایان یک داعش» برپا شد

نمایشگاه آثار مسابقه «پایان یک داعش»

سینماپرس: آیین افتتاحیه نمایشگاه اولین مسابقه «پایان یک داعش» با حضور محسن مومنی شریف در گالری عالی و خانه عکاسان حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، عصر امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه آیین افتتاحیه نمایشگاه اولین مسابقه «پایان یک داعش» با حضور محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری، محمد حمزه‌زاده قائم مقام حوزه هنری، عباسعلی فلاح از مدیران سابق بنیاد روایت فتح و عکاس جنگ، مسعود شجاعی طباطبایی سرپرست معاونت هنری حوزه هنری و دبیر مسابقه، مسعود نجابتی مدیر گروه تجسمی بنیاد روایت فتح و جمعی از هنرمندان گرافیست و کاریکاتوریست در حوزه هنری برگزار شد.

محمدعلی رجبی، کورش زارعی، سیدحمید شریفی، احمدرضا دالوند، علی اصغر یوزباشی، قاسم طحانیان، مهدی فرخی و امیرحسین آقامیری از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

پس از افتتاح نمایشگاه «پایان یک داعش»، محسن مومنی شریف به همراه مسعود شجاعی طباطبایی و محمدعلی رجبی از آثار این نمایشگاه بازدید کردند.

در این مراسم همچنین از چند اثر ویدیوآرت با موضوع شهید حججی از امیر دستمردی، ابوالفضل خسروی و سیدعبدالله حاجی سیدحسن، با عنوان «صبر و ایمان» مجاور گالری عالی واقع در طبقه همکف ساختمان حوزه هنری رونمایی به عمل آمد.

مسعود شجاعی طباطبایی دبیر اولین مسابقه «پایان یک داعش» درباره بخش های مختلف نمایشگاه آثار این مسابقه  گفت: یک اثر ویدیوآرت با عنوان «صبر و ایمان» و موضوع شهید حججی در کنار نمایشگاه کارتون، کاریکاتور و پوستر «پایان یک داعش» به نمایش درآمده است. این نوع آثار نشان دهنده این موضوع است که اگر الان شاهد پیروزی در برابر داعش هستیم نتیجه جان های عزیزی چون شهید حججی بوده است که زمینه ساز ریشه کنی این غده سرطانی بودند.

نمایشگاه آثار مسابقه «پایان یک داعش» در گالری های عالی و خانه عکاسان حوزه هنری برپاست و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این مسابقه ۱۲خرداد ماه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.