جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

«جشن رمضان» با آیتم های جدید در راه است

ماه مبارک رمضان*

سینماپرس: تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «جشن رمضان» به بیان جزییاتی درباره سری جدید این برنامه که از روز اول ماه رمضان روی آنتن می رود، پرداخت.

به گزارش سینماپرس، محمد قنبری در گفت‌وگو با یک خبرگزاری به برنامه «جشن رمضان» که قرار است در ایام ماه مبارک رمضان پخش شود، اشاره و بیان کرد: «جشن رمضان» امسال هم مانند سال‌های گذشته دغدغه کمک به همنوعان و دستگیری از افرادی را دارد که شاید توانایی اداره خانواده خود را نداشته باشند یا در شرایطی هستند که فقط وضعیت را تحمل می‌کنند. در این برنامه گزارش‌هایی تهیه کرده‌ایم از افرادی که در گذشته از کمیته امداد کمک می‌گرفتند اما در حال حاضر خودشان با کمک کمیته، صاحب شغل و کار شده‌اند و حتی چند مددجوی کمیته امداد را تحت پوشش قرار داده‌اند.

 او با اشاره به آیتم‌های دیگر این برنامه بیان کرد: بخش بازارچه «جشن رمضان» را امسال با طرح جدیدی به روی آنتن می‌بریم. همچنین سعی کرده‌ایم شکل اجرای برنامه متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد. برای مثال یک بازیگر را دعوت کرده‌ایم که هر روز برای موضوع برنامه‌مان اجرای استندآپ داشته باشد. همچنین درباره افراد نیازمند که تحت پوشش کمیته امداد هستند اما به کمک بیشتری نیاز دارند گزارش‌هایی خواهیم داشت که راوی آن نفیسه روشن است. مستندهای مختلفی نیز برای برنامه تهیه کرده‌ایم و قرار است در برنامه‌مان شگفتانه نیز داشته باشیم به این معنی که اتفاقی در برنامه رخ خواهد داد که شاید به نوعی برای مخاطب غافلگیرکننده باشد.

قنبری درباره مهمانانی که قرار است در «جشن رمضان» حضور داشته باشند، اظهار کرد: مهمانان برنامه براساس موضوعات روز به برنامه دعوت شده‌اند. این مهمانان شامل سلبریتی‌ها و افراد موفق خَیِّر هستند که به نوعی موضوع روز برنامه ما را تجربه و درک کرده‌اند.

تهیه‌کننده «جشن رمضان» در پایان اظهار کرد: «جشن رمضان» را هیراد حاتمی و ابوالفضل آقاخانی با هم اجرا خواهند کرد و محل برگزاری این برنامه سالن نمایشگاهی بوستان گفت‌وگو است که مردم هم حضور خواهند داشت. «جشن رمضان» از اول ماه مبارک رمضان تا عید فطر  بعد از اذان مغرب حدود ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن شبکه ۵ خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.