سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

واکنش حاتمی‌کیا به تبلیغات جنجالی «به وقت شام» / حلالمان کنید

ابراهیم حاتمی کیا در پشت صحنه فیلم سینمایی به وقت شام

سینماپرس: ابراهیم حاتمی کیا در پی حواشی عجیب روز گذشته تیم تبلیغاتی فیلم "به وقت شام" در پردیس سینمایی کورش و ارعاب مردم با کاراکترهای داعشی فیلم، پیامی منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، حضور یک فرد با گریم داعشی و اسب و شمشیر در پردیس سینمایی کوروش و ارعاب مردم از سوی او با هدف جذب مخاطب برای فیلم «به وقت شام» واکنش‌های منفی بسیاری را به همراه داشته است.

در پی این واکنش‌ها ابراهیم حاتمی‌کیا متنی را به این شرح منتشر کرد: «یا حق،  بچه‌های گروه تبلیغاتی فیلم «به وقت شام»، من شاهد زحمات مومنانه و شبانه‌روزی شما در این چند ماه بودم؛ ولی این نمایش کوروش در شان "به وقت شام" نبود. خستگی دو ماه سفر به شهرهای ایران بر تنم ماند.

من تصورم آن بود که قرار است کسی به شکل ریش قرمز در فضای بیرونی کوروش بایستد و مردم با او عکس بیاندازند. نه اسبی و نه جمعی و نه فریادی، آن هم داخل مجتمع در مخیله‌ام نبود و من بی‌خبر بودم.

عزیزانِ آزرده‌خاطر در مجتمع کوروش، اعم از مردم و کسبه‌ی محترم، اگر دلی لرزید، اگر وحشتی ایجاد شد، بر ما ببخشید و حلال‌مان کنید.

ابراهیم حاتمی‌کیا
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷»

نظرات

  • ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۲
    0 0
    خدا از آدم متکبر نمی گذرد. مومن بچه مسلمون هی راه رفتی و هل من ناصر طلبیدی اینم جوابت
  • ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۶:۵۸
    0 0
    مردم از یاد یاوری خاطرات شوم از مسلمان نمایان در طول 1400 سال نفرت دارند. داعش به برکت دشمنی جهان اسلام با شیعه و ایران هنوز خون میریزد و نیرو جذب میکند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.