دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

نشان چهلمین سال انقلاب اسلامی رونمایی شد

رونمایی از نشان چهلمین سال پیروزی انقلاب

سینماپرس: نشان چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور احسان محمدحسنی، فرزند مرحوم طالقانی، عزت اله مطهری و مسعود نجابتی در محل گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم رونمایی از نشان گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام جزییات مسابقه بین المللی پایان یک داعش قبل از ظهر دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در محل گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار شد.

در مراسم رونمایی از نشان چهلمین سال انقلاب اسلامی، احسان محمدحسنی مدیرعامل بنیاد روایت فتح، مهدی طالقانی فرزند مرحوم طالقانی، عزت اله مطهری (عزت شاهی)، مسعود شجاعی طباطبایی، مسعود نجابتی طراح این نشان و مدیر گروه تجسمی بنیاد روایت فتح حضور داشتند.

مسعود نجابتی طراح نشان چهلمین سال انقلاب اسلامی گفت: تصمیمی که در گروه تجسمی بنیاد روایت فتح برای سال ۹۷ گرفته شد این بود که عمده فعالیت‌های هنری حول محور چهلمین سال انقلاب اسلامی و در قالب جشنواره هنر انقلاب که امسال پنجمین دوره اش برگزار می شود، اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: برای اینکه کلیه آثار تولیدشده در جشنواره هنر انقلاب ذیل چهلمین سال انقلاب اسلامی قرار گیرد، قرار شد نشانی طراحی شود تا فعالیت‌های امسال هویت یابد.

نجابتی با بیان اینکه آثار هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در تهران و شهرستان را میزبانی می‌کنند، ابراز امیدواری کرد که شاهد محصولات و تولیدات قابل تاملی در پنجمین جشنواره هنر انقلاب باشند.

عزت اله مطهری نیز در سخنانی به روایت‌ها و داستان‌های ائمه و معصومین اشاره کرد و گفت: اگر تبلیغات و افشاگری‌های حضرت زینب و امام سجاد نبود، الان دین نداشتیم. اگر بخواهیم انقلاب اسلامی هم ادامه پیدا کند باید روشنگری ها وجود داشته باشد وگرنه انقلاب اسلامی هم از بین خواهد رفت.  

وی افزود: اگر افراد و جوانانی نباشند که در مورد مسایل انقلاب اسلامی روشنگری ‌کنند چیزی از انقلاب اسلامی باقی نخواهد ماند.

مطهری خطاب به خبرنگاران و هنرمندان گفت: سعی کنید واقعیت ها را بگویید ولو اینکه این واقعیت به مذاق برخی خوش نیاید. با مردم صادقانه صحبت کنید تا نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب نیز به واسطه فعالیت‌های هنری با انقلاب اسلامی آشنا شوند.

مهدی طالقانی، فرزند مرحوم طالقانی نیز با اشاره به عملکرد صادقانه مردم و مسئولان در اوایل انقلاب گفت: عملکرد بد برخی مسئولان باعث شده است که جوانان نسبت به انقلاب اسلامی و کشور بی اعتنا شوند. به نظر من اگر مسئولی فکر می کند کارآمدی ندارد باید کنار بکشد.

احسان محمدحسنی مدیرعامل بنیاد روایت فتح نیز در این مراسم رونمایی بیان کرد: خوشحالم امروز از نشان چهلمین سال انقلاب اسلامی رونمایی خواهیم کرد و امیدوارم مشکلات اقتصادی مردم رفع شود که بخشی از این بحران های اقتصادی به دلیل ناکارآمدی ها و بخشی از آن به دلیل دشمنی ها است.

در ادامه از نشان چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی به عمل آمد.

در پایان این مراسم مسعود شجاعی طباطبایی دبیر مسابقه بین المللی پایان یک داعش در نشست خبری این مسابقه به اعلام جزئیات اختتامیه مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور پایان یک داعش پرداخت.

نشان جشن‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، توسط مسعود نجابتی طراحی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.