یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

روایت کشته شدن سربازان امریکایی توسط نیروهای خودی

پخش مستند «دومین ضربه به در» از شبکه هیسپان تی وی

مستند «دومین ضربه به در»

سینماپرس: شبکه هیسپان تی وی از روز دوشنبه این هفته(۱۷ اردیبهشت ماه) مستند «دومین ضربه به در» که به کشته شدن برخی نیروهای آمریکایی توسط نیروهای خودی می پردازد را روانه آنتن خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، در مستند «دومین ضربه به در» می بینیم ارتش آمریکا با وجود اینکه اطلاعات کافی درباره کشته شدن سربازان آمریکایی در اختیار دارد، خانواده ها را از اصل ماجرا با خبر نمی کند. این خانواده ها بعد از ماه ها و به طور اتفاقی متوجه می شوند که کشته شدن عزیزان شان در اثر تیراندازی و یا انفجار بوده و این با حرفی که از ابتدا شنیده اند مغایرت دارد و دست به جستجو می زنند و بعد از مدت ها متوجه می شوند که نیروهای خودی کوتاهی کرده و به اشتباه برخی سربازان آمریکایی را کشته اند.

کریستوفر گرایمز کارگردان مستند «دومین ضربه به در» برای کشف حقیقت با ۴ خانواده همراه می شود که فرزندان و عزیزان شان طبق اطلاعاتی که به آنها داده بودند، در ارتباط با تیراندازی به افراد خودی کشته شده اند در صورتی که ارتش از ابتدا اطلاعات نادرستی به آنها داده بود.

مستند «دومین ضربه به در» (A Second Knock at the Door) محصول سال ۲۰۱۲ در ۵ قسمت ۲۵ دقیقه ای از فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۷:۳۰ به وقت تهران از آنتن هیسپان تی وی پخش و در ساعات ۱۴:۳۰ و ۲۰:۳۰ همان روز بازپخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.