شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

مهرداد فرید:

«جن‌زیبا» اواخر تابستان روی پرده می‌رود

مهرداد فرید

سینماپرس: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جن‌زیبا» گفت: ما اواخر تابستان را برای نمایش این فیلم در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش سینماپرس، مهرداد فرید، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» در گفت‌وگو با یک خبرگزاری درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی گفت: در حال حاضر مشغول صداگذاری این فیلم هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که این فیلم به زودی آماده نمایش شود.

وی درباره زمان اکران فیلم سینمایی«جن زیبا» خاطرنشان کرد: ما اواخر تابستان را برای نمایش این فیلم در نظر گرفته‌ایم.

این تهیه‌کننده سینمای ایران در پاسخ به اینکه آیا علاقه‌ای ندارید که «جن زیبا» را برای جشنواره فیلم فجر کنار بگذارید، تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر اولویتی برای ما ندارد. ما فیلم را برای مردم می‌سازیم و علاقه‌مندیم پس از پایان مراحل ساخت، ‌ فیلم را برای مردم به نمایش درآوریم. جشنواره فیلم فجر نمی‌تواند برای یک فیلمساز هدف باشد.

فرید درباره پروژه بعدی خود اعلام کرد: در حال حاضر دو فیلمنامه در دست داریم؛ یک فیلمنامه درام و یک فیلمنامه کمدی. فیلمنامه درام را قرار است آقای بایرام فضلی کارگردانی کند و من به عنوان تهیه‌کننده در کنارش خواهم بود. فیلمنامه کمدی‌مان را هم که این روزها بازنویسی و چکش‌کاری پایانی را پشت سر می‌گذارد، خودم تهیه‌کنندگی و کارگردانی می‌کنم.

رئیس انجمن تهیه‌کننده ـ کارگردانان سینمای ایران درباره اظهارات سیدضیاء هاشمی درباره ادغام تمام انجمن‌های تهیه‌کنندگی کشور بیان کرد: به نظرم این اتفاق، رویداد خوبی برای صنف تهیه‌کنندگی سینما است. بالاخره یک انجمن منسجم بهتر از چند انجمن می‌تواند مسائل تهیه‌کنندگان را پیگیری کند. من کاملاً با این امر موافقم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.