شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

معرفی برگزیدگان انجمن نمایشگران خیابانی

در جشن کانون نمایشگران تئاتر خیابانی

سینماپرس: مراسم جشن کانون نمایشگران تئاتر خیابانی روز گذشته ۱۴ اردیبهشت ماه در تالار شهناز خانه هنرمندان برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم جشن کانون نمایشگران تئاتر خیابانی روز گذشته ۱۴ اردیبهشت ماه با حضور شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی و سهراب سلیمی دبیر جشن روز جهانی تئاتر و جمعی از پیشکسوتان و فعالان این حوزه تئاتر برگزار شد.

در ابتدای مراسم شهاب راحله رییس هیات مدیره کانون نمایشگران خیابانی ضمن ابراز خرسندی به مناسبت جشن از تمام پیشکسوتان این عرصه تشکر و قدردانی کرد.

 سپس گروه موسیقی ایما به سرپرستی داود اسداللهی اجرای خود را به ناصر چشم آذر موسیقیدان نام آشنای موسیقی ایران که ۱۴ اردیبهشت به دیار باقی شتافت تقدیم کرد.

در ادامه از بهزاد فراهانی و امیرحسین شفیعی دعوت شد تا مدالیوم خانه تئاتر را به محمد هادی عطایی اهدا کنند. محمد هادی عطایی ضمن ابراز خوشحالی این تندیس را به پدر، مادر و همسرش تقدیم کرد.

همچنین از سهراب سلیمی و  شهاب راحله دعوت شد تا از مجید امرایی به پاس چندسال کار حرفه ای و هنری قدردانی شود. امرایی در صحبت‌های کوتاهی از دست‌اندکاران و حضار تشکر کرد.

رونمایی از کتاب عسل عصری ملکی توسط کاظم شهبازی و بهزاد فراهانی با عنوان «جایگاه و نقش های زنانه» و اجرای گروه حرکت به سرپرستی محسن شاهد از جمله برنامه های جشن بود.

 سپس در بخش اهدای جوایز از  سامان خلیلیان، مجید امرایی، عباس درویش نژاد، عباس عظیمی، شهرام کرمی و مرتضی وکیلیان دعوت شد تا از فعالان استان ها از جمله مرتضی اسدی مرام، سعید خیراللهی و ابراهیم نصیری تجلیل شود.

اسامی برگزیدگان نهایی سال ۹۶ انجمن نمایشگران خیابانی به شرح زیر است:

برگزیده بخش نویسندگی: احمد صمیمی

برگزیده بخش کارگردانی: حمید رضایی

برگزیده بخش بازیگری مرد: مصطفی کولیوند

برگزیده بخش بازیگری زن: به زهرا غلامی

در بخش فعالان تئاتر خیابانی از محمود عباس زاده، حامد ولی لو، پروانه علی ضامنی، اکبر قهرمانی، سید محمود موسوی و علیرضا دهقانی قدردانی شد.

در بخش تجلیل از پیشکسوتان نیز عباس عظیمی از آتش تقی پور، فریده سپاه منصور و محمدباقر کریم پور تجلیل به عمل آورد.

در بخشی دیگر، کانون خانه تئاتر خیابانی از شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی توسط بهزاد فراهانی، شهاب راحله و سامان خلیلیان تجلیل کرد.

شهرام کرمی در حسن ختام جشن با آرزوی  بهترین ها برای تئاتر خیابانی گفت: دغدغه های بسیاری برای تئاتر خیابانی از سال ها پیش وجود  داشت اما در چند سال اخیر تئاتر خیابانی رشد به سزایی داشته و این حاصل تلاش شما بزرگواران بوده است. وظیفه تک تک ما است که استمرار اجراهای فصلی را به کمک یکدیگر و در همین سال جاری به مرحله اجرایی برسانیم و شاهد رشد و توسعه این هنر باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.