چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱

بازی غیراخلاقی عوامل یک فیلم بدنام!

سالن سینما

سینماپرس: برخی از عوامل یک فیلم سینمایی که برای کسب جایزه در جشنواره برلین تن به وطن‌فروشی داده بودند، بازی غیراخلاقی جدیدی را برای بالا بردن فروش خود راه انداختند!

اکران دوم بهار، از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و چند فیلم جدید، نمایش عمومی خود را آغاز کردند. اما اتفاق قابل تأمل این است که از یک شب قبل، برخی از سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و صفحات فضای مجازی به اصطلاح اصلاح‌طلب، اخباری مبنی بر توقیف یکی از این فیلم‌ها منتشر کردند! این درحالی است که فیلم مذکور، بدون هیچ مشکلی طبق برنامه روی پرده رفت. نکته جالب این است که حتی از دیروز که این فیلم به طور رسمی روی پرده سینماها رفت هم این رسانه‌ها حاضر به حذف خبر جعلی خود نشدند و همچنان اخباری با تیتر توقیف این فیلم را روی خروجی خود قرار داده بودند.


استقبال گسترده مردم از فیلم‌های «به وقت شام»، «لاتاری» و «فیلشاه» از یک طرف و ضعیف بودن این فیلم «بدنام» از طرف دیگر، عوامل آن را به تلاطم واداشته تا از طریق برخی رسانه‌ها دست به خبرسازی کذب بزنند تا بلکه از این طرق، فروش این فیلم بالا برود!


گفتنی است، برخی از عوامل فیلم مذکور در دوره اخیر جشنواره فیلم برلین هم از طریق دروغ و شانتاژ تبلیغاتی و وطن فروشی، سعی در کسب جایزه از آن جشنواره را داشتند که طرحشان به شکست انجامید. باید دید آیا بازی جدید آنها با واژه «توقیف» به چه نتیجه‌ای خواهد رسید؟

*کیهان

نظرات

  • بنده ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۴
    0 0
    احسنت... زدی تو خال
  • Reza ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۴
    1 0
    لیلا حاتمی برنده خرس نقره ای برلین و بهترین و مهمترین بازیگر زن سینمای ایران، به چه دلیل باید برای کسب دوباره جایزه چنین اقدامی کنه؟ که از جایگاه اول دوباره اول رو تصاحب کنه؟ شما حرف از اسلام و از این مسائل می زنید و موضع گیری می کنید، با اینکه تمام حرف هاتون بی پایه و اساسه و هیچ چیز از اون نمیدونید. خودتون رو اصولگرا می دونید، در حالی که می دونید هم اصولگرایی و هم اصلاح طلبی، چیزی جز راهی برای رسیدن به منافع پوچ طرفداران این دو نیست. مهم اینه که خودتون این متن رو می خونید...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.