شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲

هدیه ویژه «لودوویکو اینائودی» به ایرانی ها

 لودوویکو اینائودی

سینماپرس: کنسرت لودوویکو اینائودی آهنگساز و پیانیست مشهور ایتالیایی طی ۳ شب مجموعه کنسرت هایی را در تالار وزارت کشور برگزار کرد.

به گزارش سینماپرس، لودوویکو اینائودی آهنگساز و پیانیست مشهور ایتالیایی طی سه شب در تالار بزرگ وزارت کشور میزبان مخاطبان خود در ایران بود. این هنرمند روزهای چهارم، پنجم و ششم اردیبهشت‌ سال جاری در تهران روی صحنه رفت.

این پیانیست مشهور که با همراهی ارکسترش برای دیدار با مخاطبان ایرانی‌اش به تهران آمده بود، اعتقاد داشت موسیقی زبانی مشترک است که برای برقراری ارتباط از طریق آن نیازی به کلام نیست و این مهم را در تمام مدت اجرا ثابت کرد. این کنسرت که بر اساس آلبوم «المنت» روی صحنه رفت، اجرای موسیقی فیلم‌های مهم ساخته‌شده توسط این هنرمند را نیز به همراه داشت.

بخش قابل‌توجه این اجراها که با استقبال ۹ هزار نفری مخاطبان همراه بود، نواختن سازهای دست‌سازی بود که توسط این ارکستر به ایران آورده شده بود. این در حالی است  بخش اصلی این کنسرت را تک‌نوازی بیست‌دقیقه‌ای لودوویکو اینائودی تشکیل می‌داد که به گفته وی این تک نوازی هدیه ویژه‌ای برای مخاطبانی ایرانی بود.

ردی هاسا نوازنده چلو، فدریکو مکوزی نوازنده ویولن، کیبورد و گیتار، فرانسسکو ارسوری نوازنده گیتار، ریکاردو لاگانا نوازنده سازهای کوبه‌ای و  البرتو فابریس نوازنده باس گروه اجرایی کنسرت اینائودی در تهران را تشکیل می دادند.

کنسرت لودوویکو اینائودی به همت سامانه «ریتم نو «و تهیه‌کنندگی مهدی کاشی و مصطفی کبیری طی روزهای چهارم، پنجم و ششم اردیبهشت‌ماه در تالار وزارت کشور برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.