دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

صدرنشینی دوباره فیلم ترسناک در باکس آفیس آمریکا

فیلم «یک جای بی‌صدا»

سینماپرس: «یک جای بی‌صدا» که هفته گذشته راس باکس آفیس آمریکا را از دست داد، در سومین هفته نمایش دوباره این جایگاه را به دست آورد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، «یک جای بی‌صدا» ‌با ادامه حضورش در راس باکس آفیس آمریکا، یک هفته شلوغ دیگر را پشت سر گذاشت.

تریلر جان کرازینسکی با بازی خودش و امیلی بلانت به فروش خود در هفته گذشته نیز ادامه داد و با کسب ۲۲ میلیون دلار دیگر از نمایش در ۳۸۰۸ سالن سینما، به کسب موفقیت ادامه داد.

این فیلم تاکنون فروش داخلی خود را به ۱۳۲ میلیون دلار رسانده و بر فیلم «رمپیج» دواین جانسون و فیلم «حس خوبی دارم» ایمی شومر غلبه کرده است.

در سطح جهان «یک جای بی صدا» با فروش ۱۵ میلیون دلار دیگر در بازار جهانی مجموع فروشش را به ۲۰۷.۲ میلیون دلار رساند.

«رمپیج» این بار به جایگاه دوم بسنده کرد و با فروش ۲۱ میلیون دلار دیگر از نمایش در ۴۱۱۵ سالن سینما، مجموع فروشش در باکس آفیس آمریکای شمالی را به ۶۶.۶ میلیون دلار رساند. این فیلم ۲۰۰ میلیون دلار هم در کشورهای دیگر فروخت و در مجموع فروشش را در سطح جهانی به رقم ۲۸۳ میلیون دلار رساند.

«حس خوبی دارم» با بازی ایمی شومر با فروش ۱۶.۲ میلیون دلار از نمایش در ۳۴۴۰ سالن سینما فیلم سوم هفته شد. این فیلم کمدی با بازی میشل ویلیامز ، روی اسکوول، امیلی راتاجکوسکی، بیزی فیلیپز و ایدی برایانت ساخته شده است و در سایت روتن تومیتوز تنها امتیاز ۳۴ درصدر را به دست آورده است.

فیلم تازه وارد دیگر به فهرست پرفروش‌های آمریکا «Super Troopers » است که در مکان چهارم جای گرفته و ۱۴.۷ میلیون دلار فروش کرده است این فیلم ادامه‌ای بر فیلم کلاسیک محبوب سال ۲۰۰۲ است که با بازی جی چاندراسکار، کوین هفرنان، استیو لیمی، پل ساتر و اریک استولهانسکی ساخته شده است.  این فیلم در سایت روتن تومیتوز امتیاز ۳۵ درصد را دریافت کرده که برابر با امتیاز فیلم اولش است.

در مکان ششم «بازیکن شماره یک آماده» جای دارد که با فروش ۷.۵ میلیون دلار دیگر فروش داخلی خود را به رقم ۱۲۶.۲ میلیون دلار رساند و موفق شد تا مجموع فروشش را از رقم ۵۰۰ میلیون دلار عبور دهد.

در عین حال برای دومین هفته متوالی فیلم «حقیقت یا جرات بلوم‌هاوس» از یونیورسال جایگاه پنجم را در اختیار گرفته است. این فیلم با فروش ۷.۹ میلیون دلار در مجموع ۳۰.۴ میلیون دلار فروش کرده است.

«ترافیک» نیز فیلم جدید دیگر سینماهای آمریکاست که با فروش ۳.۹ میلیون دلار در جایگاه نهم پرفروش‌ها جای گرفت است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.