شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳

توسط سیف اله صمدیان؛

تشریح جزییات بخش «بازسازی کلاسیک ها» / برنامه نمایش فیلم‌های بازسازی شده

سیف اله صمدیان

سینماپرس: مدیر رویدادهای ویژه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر جزییات بخش «بازسازی کلاسیک ها» را تشریح کرد.

به گزارش سینماپرس، نسخه بازسازی شده «بازمانده» فیلم  ماندگار زنده‌یاد سیف‌اله داد با حضور علیرضا زرین‌دست فیلمبردار این اثر سینمایی یکشنبه ۲ اردیبهشت در چهارمین روز از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر نمایش داده می شود.

نمایش این فیلم از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن ۴ پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

سیف‌اله صمدیان مدیر رویدادهای ویژه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجرضمن اعلام این خبر، درباره رویدادهای دیگر بخش «بازسازی کلاسیک ها» نیز توضیح داد: مالتی‌مدیایی از ۲۸ سال عکاسی آلفرد یعقوب‌زاده از فلسطین با بهره‌گیری از موسیقی جاودانه مجید انتظامی برای فیلم «بازمانده» نیز تهیه شده که فردا نمایش داده می شود.

وی افزود: این رویداد در ادامه بخشی است که برای نمایش فیلم‌های کلاسیک بازسازی شده ایرانی در نظر داشته ایم و پیش از این فیلم هایی نظیر «گاو»، «باد صبا» و «ناخدا خورشید» در دوره‌های قبلی بازسازی شده اند.

مدیر رویدادهای ویژه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر عنوان کرد: همچنین «اربعین» ساخته ناصر تقوایی و «یا ضامن آهو» اثر پرویز کیمیاوی، دو اثر مستند بازسازی شده‌اند که هر دو در سانس هایی ویژه روز دوشنبه ۳ اردیبهشت در سالن ۴ پردیس چارسو نمایش داده می‌شوند.

صمدیان با اشاره به نمایش نسخه بازسازی شده «امیرکبیر» اثر زنده‌یاد علی حاتمی عنوان کرد: «امیرکبیر» فیلم مرمت شده دیگری است که در مدت زمان ۷۰ دقیقه، روز سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۹:۴۵ در سینما فلسطین و روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۶:۳۰ در پردیس چارسو اکران می‌شود.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.