سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

در جمع دانش آموزان ایرانی؛

«زنگ هفتم» در جشنواره جهانی فیلم فجر به صدا درآمد

احد میکاییل زاده

سینماپرس: بخش «زنگ هفتم» سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ۲۸ فروردین با نمایش فیلم برای دانش آموزان دبیرستانی در پردیس چارسو آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، احد میکاییل زاده مدیر ارتباطات سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام کرد: بخش «زنگ هفتم»  سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر سه شنبه ۲۸ فروردین ساعت ۹ صبح با اکران فیلم «۱۵۰میلی گرم» در پردیس چارسو کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: در این بخش فیلم هایی متناسب با سن و سلیقه دانش‌آموزان ایرانی به نمایش در می‌آید و فیلم‌های خارجی حاضر در این بخش دوبله فارسی هستند تا دانش‌آموزان بتوانند ارتباط بهتری با آنها برقرار کنند.

میکاییل زاده عنوان کرد: به غیر از سالن های پردیس چارسو، آثار حاضر در بخش «زنگ هفتم» در سینماها و پردیس های ملت، رازی، راگا، فلسطین، ماندانا، فرهنگ، آزادی، تماشا و مگامال به نمایش درمی آیند.

مدیر ارتباطات سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در پایان گفت: قبل از نمایش هر فیلم یک کارشناس سینما در مورد موضوع و داستان اثر برای دانش‌آموزان صحبت می کند. همچنین بخش «زنگ هفتم» فرصتی است تا دانش آموزان با اسلوب اولیه نقد فیلم آشنا ‌شوند و سپس می توانند با نگارش و ارسال نقدهای خود به دبیرخانه در رقابت برای دریافت جوایز متعدد بهترین نگارش نقد شرکت کنند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

نظرات

  • ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۲
    1 0
    اینم یه ایده دیگه برای اجرای ناقص و البته کف رفتن از جیب جشنواره می گین نه؟ پیگیری کنین

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.