چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

بهمن کامیار:

«در وجه حامل» تابستان اکران می‌شود

بهمن کامیار

سینماپرس: کارگردان «در وجه حامل» گفت احتمالاً این فیلم سینمایی را در فصل تابستان اکران می‌کنیم.

به گزارش سینماپرس، بهمن کامیار کارگردان فیلم سینمایی«در وجه حامل» در گفت‌وگو با یک خبرگزاری درباره زمان اکران این فیلم سینمایی عنوان کرد: در حال حاضر مذاکراتمان با پخش کننده فیلم سینمایی «در وجه حامل» به پایان رسیده است و احتمالاً این فیلم سینمایی را در فصل تابستان اکران می‌کنیم. قرارداد فیلم سینمایی «در وجه حامل» نیز به زودی در شورای صنفی نمایش ثبت می‌شود.

وی درباره پیش بینی خود از فروش فیلم سینمایی «در وجه حامل» اظهار کرد: با توجه به این که این فیلم سینمایی، فیلمی به روز است و به مشکلات روز مانند گرانی دلار و غیره می‌پردازد، فکر می‌کنم مورد استقبال مخاطبان سینمایی ایران قرار گیرد.

این کارگردان سینمای ایران درباره شعار سال ۹۷ «حمایت از کالای ایرانی» تصریح کرد: خوشبختانه سینمای ایران، سالهاست که فقط فیلم‌های ایرانی را اکران می‌کند؛ اما متاسفانه امسال بخشی به نظام‌نامه اکران اضافه شده است که اکران فیلم خارجی در سینمای کشور را بلامانع می‌کند، تصور می‌کنم این فصل از نظام‌نامه اکران سال ۹۷ با شعار سال مغایرت دارد که البته در این موضوع هیچ قصد و غرضی وجود ندارد؛ چرا که این نظام نامه زمانی تصویب شده است که هنوز شعار سال اعلام نشده بود. فضای اکران کشورمان برای اکران فیلم‌های ایرانی هم کم است، چه برسد به اینکه حجم عظیمی از فیلم‌های خارجی را هم بخواهیم در سینمای کشور به نمایش درآید.

کامیار درباره پروژه جدید خود گفت: در حال حاضر درخواست پروانه ساخت برای یک کارگردان فیلم اولی داده‌ام که خودم به عنوان تهیه‌کننده در کنارش حضور دارم. این فیلم در گونه فیلم‌های اجتماعی است و داستان زندگی شخصیتی به نام«مامان» را روایت می‌کند. امیدوارم که بتوانیم پروانه ساخت فیلم به زودی دریافت کنیم، چون فیلمنامه این فیلم چند اصلاحیه خورده است که در حال بازنویسی آن هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.