دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

علی قمصری هم پایش به تئاتر باز شد

علی قمصری

سینماپرس: علی قمصری در بلبشوی شکل جدیدی از نمایش قرار است کنسرت - نمایش «شطّ رنج » را از ۲۹ فروردین ماه به روی صحنه برد.

به گزارش سینماپرس، در حالی که محمد رحمانیان در چند سال گذشته با اجرای نمایش‌هایی به همراه قطعات موسیقی با عنوان موسیقی-نمایش گیشه خوبی برای گروه تئاتریش فراهم کرده است، پای علی قمصری نیز به این شیوه اجرایی باز شده است، شیوه‌ای که مورد انتقاد بسیاری از اهالی تئاتر است. در ابتدای ترویج این گونه نمایش نصرالله قادری، سردبیر مجله نمایش از آن به عنوان آتراکسیون نام برده بود. آتراکسیون به معنای نمایش عامه‌پسند، اجراهای لاله‌زاری بودند که در آن رقاصان مصری در میان‌پرده اجراهای مطبوع آن زمان داشتند.

قرار است علی قمصری موسیقی-نمایش «شطّ رنج » را از ۲۹ فروردین ماه به روی صحنه برد و در این اثر نمایشی از هم آوایی بهادر صحت، هاله سیفی‌زاده، حسین پیرحیاتی، مارال قمی اجرا بهره می‌برد.

سارا رسول زاده و حامد شفیع‌خواه بازیگران این نمایش هستند.

طبق گفته روابط عمومی نمایش «شطّ رنج» با رویکردی تمثیلی تلاش دارد تا زوال ارتباط انسانی را به شکلی فلسفی به تصویر بکشد. این اثر نمایشی که به قلم احسان افشاری نگاشته شده است؛ ادبیات، نمایش و موسیقی را در هم می‌آمیزد.

کارگردانی این اثر را علی ساسانی‌نژاد و حامد شفیع‌خواه بر عهده دارند و موسیقی این مجموعه را علی قمصری(تار)، کامران منتظری(تمبک)، عسل ملک زاده(کوبه ای)، امیرفرهنگ اسکندری(عود)، اشکان مرادی(کمانچه)، پریسا پیرزاده(آلتو)، فرشاد شیخی(هورن) و نرگس تقی پور(هورن) خواهند نواخت.

از دیگر عوامل می توان به علی ساسانی‌نژاد (طراح صحنه و نور)، لیلا جعفری (مجری طرح و مدیر تولید)، مینا عبدی (مدیر اجرا)، نکیسا ربیعی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای)، ایلیا شمس (تبلیغات مجازی- تئاتربازها)، علی ساسانی‌نژاد (طراح پوستر و بروشور)، محمدرضا مهربانی و رضا افشاری (ساخت تیزر) اشاره کرد.

کنسرت - نمایش «شطّ رنج » از ۲۹ فروردین ساعت ۱۸:۳۰  در تالار حافظ روی صحنه می‌رود و  بلیت‌فروشی این اثر از امروز ۲۰  فروردین در سامانه  www.irannamayesh.com آغاز شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.