شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶

کتاب پرفروش «رولت روسی» فیلم می‌شود

کتاب «رولت روسی»

سینماپرس: «رولت روسی» که در میان پرفروش‌های بخش کتاب‌های سیاسی آمازون است در قالب یک فیلم ساخته می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از لس‌آنجلس تایمز، سی‌بی‌اس فیلمز با اقتباس از «رولت روسی» نوشته مایکل ایسیکوف و دیوید کورن که درباره تلاش روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ است، یک فیلم سینمایی می‌سازد.

این کتاب به تازگی در راس فهرست کتاب‌های پرفروش غیرداستانی نیویورک تایمز قرار گرفته است.

ایسیکوف و کورن به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت.

این کتاب که عنوان کامل آن «رولت روسی: داستان جنگ پوتین با آمریکا و انتخابات دونالد ترامپ» است درباره تلاش هکرهای روسی و استفاده مسکو از آنها با هدف انتخابات آمریکاست و در عین حال روایت‌گر این است که از اطلاعات ویکی‌لیکس برای تاثیر بر این انتخابات استفاده شد. در این کتاب ایسیکوف و کورن درباره جزییات جاسوسی و عداوت پشت پرده در رابطه دونالد ترامپ با ولادیمیر پوتین سخن می‌گویند و در عین حال روابط و پیوندهای روسیه با اعضای حلقه داخلی یاران ترامپ را توضیح می‌دهند.

ایسیکوف و کورن در دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان گزارشگر برای «یاهو نیوز» کار می‌کردند.

بخش‌هایی از این کتاب یادآور مقالاتی است که در این دو سال اخیر پشت سر هم درباره تاثیر روسیه بر انتخابات آمریکا منتشر شد، اما نویسندگان این مطالب را با روایتی منسجم در کنار هم قرار داده‌اند.

این کتاب قصد ندارد بگوید با توافق ترامپ و روسیه انتخابات انجام شد اما نشان می‌دهد روسیه به شدت در تلاش بود تا روند انتخابات را به نفع ترامپ پیش ببرد.

«رولت روسی» در عین حال ادعا می‌کند پوتین از زمانی که هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه اوباما شد به شدت با وی مخالف بود و این از آنجا سرچشمه می‌گرفت که هیلاری مخالف بازگشت پوتین به ریاست جمهوری بود.

این کتاب که در ۳۵۲ صفحه ۱۳ مارس ۲۰۱۸ وارد بازار کتاب شد اکنون کتاب نخست در میان پرفروش‌های بخش کتاب‌های سیاسی آمازون است و ۸۴ درصد مخاطبان به آن ۵ ستاره داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.