چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

«رحیم شهریاری» در برج میلاد کنسرت می دهد

رحیم شهریاری

سینماپرس: خواننده موسیقی پاپ آذربایجانی با اشاره به برگزاری تازه ترین کنسرت خود در مرکز همایش های برج میلاد تهران از اجرای آثار جدید خبر داد.

به گزارش سینماپرس، رحیم شهریاری که اسفند ماه گذشته در تهران و برج میلاد روی صحنه رفت بار دیگر کنسرت تهران را تمدید و در تاریخ ۱۹ اردیبهشت میزبان دوستداران موسیقی پاپ آذربایجانی در پایتخت خواهد بود.

رحیم شهریاری درباره جدیدترین اجرای زنده خود توضیح داد: همواره سعی کرده‌ام که کنسرت‌های من شادترین و پرانرژی‌ترین اجراها باشد. در کنسرت قبلی میزان واکنش‌ها طوری بود که انرژی خوبی گرفتیم و خیلی زود تصمیم به تمدید این برنامه گرفته شد و هم اکنون و پس از استقبال از اجرای قبلی، با آثار جدید به استقبال دوستداران موسیقی آذربایجانی خواهیم رفت و قطعا اجرایی قوی را روی صحنه خواهیم برد.

وی درباره زمان انتشار آلبوم جدید خود نیز گفت: مراحل آماده سازی آلبوم جدید تقریبا تمام شده و به زودی آن را روانه بازار موسیقی خواهیم کرد. آلبوم جدید حاوی اتفاقات جدیدی در موسیقی پاپ آذربایجانی خواهد بود و وقت و انرژی زیادی برایش صرف شده است. هنرمندان و افراد زیادی برای آن زحمت کشیده‌اند و همه سعی من این بوده که آلبوم جدید اثر موردعلاقه دوستداران موسیقی باشد.

این خواننده همچنین درباره حواشی یکی از پست های صفحات شخصی‌اش که در آن از حضور «ابراهیم تاتلسس» در ایران خبر داده بود نیز گفت: چون دیدم صدای سحر آمیز ابراهیم تاتلسس از رسانه ملی پخش شد، روز سیزدهم فروردین تصمیم گرفتم این موضوع را به عنوان دروغ سیزده مطرح کنم.

کنسرت ۱۹ اردیبهشت رحیم شهریاری به همت موسسه «کامیاب بهاران» و به تهیه کنندگی علی حق‌شناس برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.