یکشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳

مستند «مراقبت آمریکایی» در شبکه هیسپان تی وی

مستند مراقبت آمریکایی

سینماپرس: مستند مراقبت آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی دنی شچر، به بررسی پدیده کنترل و جاسوسی هدفمند و دیجیتالی توسط دولت آمریکا می پردازد.

به گزارش سینماپرس، مستند مراقبت آمریکایی (America's Surveillance State) به صورت تحلیلی و جستجوگرایانه به بررسی پدیده کنترل و جاسوسی هدفمند و دیجیتالی توسط دولت آمریکا می پردازد.

در این مستند خواهیم دید که پس از افشاگری های اسنودن درباره نقض حریم خصوصی افراد، این مساله در کنگره، بین مردم و همچنین کمپانی های مرتبط  با تکنولوژی و اطلاعات و دیگر نهادهای آزادی خواه به جنجالی بزرگ تبدیل شده است.

این مستند درخلال مصاحبه با کارشناسان به دنبال پاسخی برای سوالات بسیاری است که درباره تهدید حریم خصوصی و فضای اینترنت و صلح جهانی مطرح می شود. در این مستند همچنین شیوه تامین بودجه برای فعالیت های جاسوسی، چگونگی رشد فعالیت های NSA و تاثیر حادثه ۱۱ سپتامبر بر گسترش کنترل فضاهای شخصی بررسی می شود.

مستند مراقبت آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی دنی شچر Danny Schechter، محصول سال ۲۰۱۴ شبکه پرس تی وی است که در دو قسمت ۲۵ دقیقه ای از دوشنبه ۶ فروردین ساعت ۷:۳۰ به آنتن شبکه هیسپان تی وی می رسد و در ساعات ۱۴:۳۰ و ۲۰:۳۰ همان روز بازپخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.