چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

پخش شبکه "ایران کالا" به صورت ۲۴ ساعته

شبکه ایران کالا

سینماپرس: طبق گفته مدیر شبکه ایران کالا، این شبکه تلویزیونی که در سال گذشته ۱۶ ساعت در روز برنامه داشت، امسال بطور ۲۴ ساعته به فعالیت می پردازد.

به گزارش سینماپرس، اردشیر زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا با اشاره به رویکردهای این شبکه در سال ۹۷ و سیاستگذاری هایی که قرار است در قبال صنایع کوچک اعمال شود، گفت: ما سعی می کنیم برنامه هایی را در ایران کالا تولید کنیم که برای مخاطبانمان جذاب هم باشند تا برنامه های این شبکه را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: هدف اصلی شبکه ایران کالا حمایت از تولید ملی است که توسط برنامه سازان شبکه پیگیری می شود.

مدیر ایران کالا با اشاره به ۲۴ ساعته شدن این شبکه در سال ۹۷ عنوان کرد: این شبکه در سال ۹۶ از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ فعالیت داشت و از امسال به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کند. همچنین این شبکه پوشش ماهواره ای نیز دارد که گسترده تر خواهد شد.

زابلی زاده درباره حضور چهره ها در شبکه ایران کالا برای جذب مخاطب اظهار کرد: اگر ما بخواهیم مخاطب را جذب کنیم باید از هنرمندان، بازیگران، ورزشکان و نخبگان کارآفرین بهره بگیریم تا بتوانیم با تولید برنامه های متفاوت مخاطبمان را پای این شبکه بنشانیم.

مدیر ایران کالا درباره اینکه این شبکه چندان بیننده ندارد و کمتر مخاطبان آن را دنبال می کنند، بیان کرد: این شبکه هنوز در ابتدای راه است و ما در این چند ماه برای ایران کالا هیچ تبلیغی نداشتیم چون به صورت آزمایشی فعالیت می کرد. ما به صورت سعی و خطا راهمان را می رفتیم تا ذایقه مخاطب را به دست بیاوریم و اتفاقا در فاصله کوتاهی که نه قصد تبلیغ داشتیم و برنامه هایمان هم از تنوع لازم برخوردار نبود مخاطبان بسیاری را جذب کردیم.

وی در پایان با اشاره به درخواست ها برای تبلیغ کالاها در شبکه اظهار کرد: باتوجه به درخواست هایی که تولیدکنندگان دارند و نامه هایی که از طرف آنها ارسال می شود تا تولیداتشان را پخش کنیم می توان گفت شبکه در رسیدن به اهداف خود مسیر موفقی را طی می کند.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.