شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

فعالیت بیش از ۲۰۰ شبکه معاند علیه جمهوری اسلامی

عبدالعلی علی‌عسکری

سینماپرس: عبدالعلی علی‌عسکری در آیین رونمایی از پروژه‌های فنی صداوسیمای مرکز گیلان، با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰۰ شبکه معاند، اظهار کرد: دشمن به دنبال حمایت از رسانه‌های مهاجم، اختلال‌گر و ضدانقلاب است تا از طریق جنگ نرم بر ما مسلط شود.

به گزارش سینماپرس، عبدالعلی علی‌عسکری در آیین رونمایی از پروژه‌های فنی صداوسیمای مرکز گیلان، با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰۰ شبکه معاند، اظهار کرد: دشمن به دنبال حمایت از رسانه‌های مهاجم، اختلال‌گر و ضدانقلاب است تا از طریق جنگ نرم بر ما مسلط شود.

وی جذب افکار عمومی علیه نظام را یکی از برنامه‌های دشمن دانست و افزود: امروز دشمن به وسیله شبیخون فرهنگی افکار جوانان ما را تخریب می‌کند، اما رسانه ملی در مقابل همه تهدیدات و تهاجمات فرهنگی و رسانه‌ای ایستاده است.

علی‌عسکری، با بیان اینکه تعامل بین مردم و مسؤولان از طریق رسانه ملی صورت می‌گیرد، گفت: رسانه ملی مدافع ملت و در خدمت منافع مردم است و به انعکاس دردها و مشکلات جامعه می‌پردازد تا مدیران نسبت به رفع آنان اقدام کنند.

رییس صداوسیما، با بیان اینکه فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی از طریق صدا و سیما زودتر محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: استان گیلان در حوزه پسماند، محیط زیست و تالاب با مشکلات متعددی رو به روست و لذا صداوسیمای مرکز گیلان می‌تواند در این بخش راه‌گشا باشد.

وی موهبت‌های طبیعی و جاذبه‌های اقلیمی استان گیلان را به مراتب بیشتر از اروپا دانست و متذکر شد: صداوسیمای مرگز گیلان تقویت گردشگری را به عنوان ماموریت دنبال کند، زیرا مقوله گردشگری می‌تواند موجب اشتغال‌زایی و بهبود شرایط اقتصادی شود.

علی‌عسکری، با اشاره به موقعیت استراتژیک گیلان در همسایگی کشورهای حاشیه دریای خزر و اروپای شرقی، گفت: روسیه سالانه ۴۰ میلیارد دلار غذا وارد می‌کند و لذا رسانه ملی آمادگی دارد در افزایش سهم گیلان در این بازار همکاری لازم را داشته باشد.

همچنین  ۲۰۷ پروژه فنی و دو پروژه تولیدی صداوسیمای مرکز گیلان با حضور محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت، عبدالعلی علی‌عسکری، رییس صداوسیما، مصطفی سالاری، استاندار گیلان و جمعی از نمایندگان گیلان در خانه ملت و مقامات محلی امروز همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به بهره‌برداری رسید.

با بهره‌برداری از این طرح‌ها که برای اجرای آنها بیش از ۲۳ میلیارد تومان هزینه شد، پوشش دیجیتال پخش برنامه‌های صداوسیما در گیلان به ۹۸ درصد خواهد رسید که این آمار ۲ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.