شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

تدوین «وقت رویا» به پایان رسید

فیلمبرداری «به وقت رویا»

سینماپرس: تدوین فیلم «وقت رویا» به کارگردانی امیرحسین عنایتی به پایان رسیده و مراحل نهایی فنی نیز رو به اتمام است و در صورت انتخاب برای حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از آن رونمایی خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، تدوین فیلم «وقت رویا» به پایان رسید. مراحل فنی این اثر نیز در دست انجام است و به زودی آماده نمایش می‌شود و در صورت انتخاب برای حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از آن رونمایی خواهد شد.

رویا نونهالی بازیگر اصلی «وقت رویا» است و زوج شاهرخ فروتنیان- افسانه چهره آزاد هم در این فیلم ایفای نقش دارند.

 ساقی محمدی، محمد ستوده مقدم، گوهرشاد مهابادی، زهرا برومند، مرتضی ریحانی، محمد کلوشانی، تینا ابراهیمی، بهرنگ محتشمیان و حمیدرضا تربتیان دیگر بازیگران فیلمند.

در خلاصه داستان «وقت رویا» آماده: خانواده رویا در آستانه مهاجرت به خارج از کشور هستند اما به علت رخ دادن اتفاقی تحصیلی برای رویا، مجبور به ماندن می شوند و تنها رها پسر خانواده است که می رود. در این میان حادثه ای تلخ و ناگهانی چالش بزرگی برای زیبا و همسرش امیر و تمام افراد اطرافشان بوجود می آورد که منجر به واکاوی گذشته آن ها و تلاش برای حفظ ثبات شرایط نابسامان کنونی زندگی شان می شود و…

عوامل پشت دوربین این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: علی مردانی، نویسنده، طراح و کارگردان: امیرحسین عنایتی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: محسن مختاری، مدیر فیلمبرداری: صادق داوری، صدابردار: حمید اسلامی نژاد، طراح گریم: رضا سعیدی، مدیر تولید: سیدهادی هاشمی، مجری طرح: فدک فیلم اصفهان، موسسه فرهنگی هنری هلیا هنر شهر، مشاور رسانه‌ای:  اشکان منصوری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.